Jag söker billigt Webbhotell med stöd för asp? box.se har jag inte hört något positiv om, om de nu inte har gjort en helomvändning sen sist. vad är det som gör b-one till billigt skräp? Jag bara undrar eftersom jag har haft min sida där i ett halvår och inte haft några problem >vad är det som gör b-one till billigt skräp? bla det och sen att de "ljuger" om fri trafik och det finns ingen klar gräns på vad som är deras gräns, utan de sätter den själva. Tja om man kör med PHP och MySQL så är ju b-one något att tänka på men som Cougarina säger, är lite si och så men har man en väldig populär sajt så borde nästan en egen server :) www.aleborg.se (53-160 kr/mån) har jag bara hört positivt om på andra forum. b-one är mitt råd. Jag kan rekommendera både Loopia och Netland. Hos den senare får du 100 spänn om du raggar upp en ny kund årt dem. Båda dessa har också gett mig bra support.Billigt Webbhotell?
Gärna att man får provision för att lägga upp nya kunder.Sv: Billigt Webbhotell?
Jag betalar hellre lite mer och får ett webhotell som fungerar än billigt skräp som b-one t ex.
//Anna-KarinSv: Billigt Webbhotell?
Sv: Billigt Webbhotell?
De kör med Chilisoft ASP...Sv: Billigt Webbhotell?
//Anna-KarinSv: Billigt Webbhotell?
Sv: Billigt Webbhotell?
Sedan finns www.scorpiondata.com (25 kr/mån) men om dem vet jag i princip inget.Sv: Billigt Webbhotell?
har 4 tungt belastade sajter som fungerar perfekt på b-oneSv: Billigt Webbhotell?