Hej! Agenten tar idag ingen hänsyn till vilket forum du postar i. Däremot i forumets inställningar så bestämmer du vilka forum som skall visas på din samlingssida. Jag har faktiskt inte funderat på om detta skall kontrolleras eller ej - frågan tas gärna upp för diskussion. > Däremot är det helt andra bullar för klient-agenten som sedan kommer utvecklas. Den däremot kommer bara bevaka just det som berör dig eller du vill veta om.Agenten
Nyss kom agenten upphoppande igen, inget fel i det, den meddelade att ett inlägg hade skrivits i ett utav forumen, inget fel i det heller om det inte vore för att jag inte har valt just det forumet som inlägget skrevs i. Ska det vara så? Jag antog iaf att agenten bara skulle meddela om det har skivits nya inlägg i något valt forum.
Nu vet jag ju att dev.pellesoft.se inte är riktigt färdig men jag säger till i alla fall, i fall att du, Pelle, inte visste att det var så.Sv: Agenten
En sak dock, det postas inte 100 inlägg per timma precis och inte heller är man inne på sajten aktivt så många timmar så ja - döm själva vad som bör gälla. Är det meningsfullt att bygga in sådan funktionalitet för den lokala agenten?
Däremot är det helt andra bullar för klient-agenten som sedan kommer utvecklas. Den däremot kommer bara bevaka just det som berör dig eller du vill veta om.Sv: Agenten
Låter bra...