Plötslig har det tillkommit "lullull" som fullständigt saknar värde och bara irreterar. Nu får du specificera dig - jag har inget lull-lull som ändrar muspekaren! Det var konstigt ! Min muspekare ändrar från hand till | och default när jag flyttar Sven, det blir samma för mig men hur hade du tänkt att det skulle se ut då? Näää det var nog så att min processor var överbelastad. Jag håller med sven, inget lullull, men sådan ser jag inte här tycker jag:) >hihi. jag såg ett ufo imorse. Jag håller med om om att "lulllull" inte hör hemma på en wesida. Ett mycet bra exempel på en sida som nästan helt saknar "lulllull" är den underbar sökmotorn www.googel.se. Att muspekaren ändras när man för över länkar/text är ju inget som helst nytt och bara vanlig "standard" Antar att du menar www.google.se. Håller med sven. >Har även märkt att det finns en knapp allra längst uppe till höger (typ ett kryss på), >och om man klickar på den försvinner sidan. Är det meningen?Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Avser att mousepointer fladdrar omkring och byter utseende.
Tillför inget positivt sidan blir inte bättre, "fjortis" imponans.Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
den över din sida ,ett djä.. fladder då ytorna är små.
Sen Pelle det går inte två år i rad ;-)Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Pilen på ytor som inte är text eller länk. handen på länkar, | på text.
Så ska det ju vara, har du liten upplösning på skärmen?
(PS: Kollat nå mer på relälösningen?:)
/BSv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Datorn gick i spinn och jag fick sitta och vänta på att den rätta muscursorn
skulle få komma till.
Men jag vidhåller att det blir inte bättre funktion på siten för att det är en
massa "lullull" som egentligen inte har med funktionerna att göra.
Framåt > enkelhet, användarvänligt och gemensam standard, heter spelet !Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
När du kollade i badrumsspegeln !Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Om man jämför den med t.ex. Netscapes söksidahttp://channels.netscape.com/ns/search/default2.jsp. Så är ju skillnaden stor.
En sida skall innehålla en funktionalitet. Visa relevant information. Varken mer eller mindre.
Visar den för mycket är det lätt att ögonen "går vilse".
Visar den för lite information så får man fortsätta, vilket gör att det tar längre tid att uppnå önskat resultat.Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Håller med om att rena sidor är att föredra, finns en sida som är grymt bra på visa det den skall göra och inget mer: http://www.vecka.nu/ inte mycket lullull där inte =)Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Sedan har vi ju www.arngren.net också.Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Har också märkt samma sak - först misstänkte jag att det var min webbläsare, men jag har testat med mozilla, ie och firefox, och de e samma grej hela tiden.
Har även märkt att det finns en knapp allra längst uppe till höger (typ ett kryss på), och om man klickar på den försvinner sidan. Är det meningen?
Borde det inte stå "Stäng" då?Sv: Pelle ägnar sig åt "lulllull"
Hehe... *misstänker humor*
Om inte:
Det står faktist stäng/close (i xp iaf). Det dyker upp som tooltip
om du sansar dig lite med muspekaren.
Tjena!
Peter