Föresten hur stavas besserwiser? ;o) Kan nog hålla me:) Du glömde,att du skriver som en djä.. kratta .Kom ihåg att det finns en <Enter> knapp. Enter används för styckeindelning, en rad kan alltså vara precis hur lång som helst, blir den för lång så kan du alltid sänka upplösningen till 640x480 så radbryter datorn åt dig. JAg använder enter för Stycke indelning. Vill nämligen att mina texter skall var strukturerade oavset storleken där det visas. Felet med din korta beskrivning är att den är för lång för att vara kort :-) > Föresten hur stavas besserwiser? ;o) I o med att programmeringsspråken inte gillar när det stavas fel för att det då blir fel i koden så kan man ju räkna med att Andreas taskiga stavning över lag inte hittas i koden, inte vad jag sett iaf. Besserwisser är ett negativt ord, kan även bytas ut mot "viktigpetter" eller "allmänt jobbig och påfrestande jävel"... >Föresten hur stavas besserwiser? ;o) Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Min personliga beskrivning av mig själv:
<info>
Jag ser mig själv som en besserwiser, uppfinnare och visionär. Får många bra idéer och har lätt för att förstå och lösa problem.
Jag gillar att lära mig standarder och använder mig gärna av dem. Vill göra saker på ett så "korrekt" sätt som möjligt.
Min ambition är att hjälpa andra uppnå den kvalitet jag anser mig själv besitta vad det gäller programmering.
Var vänlig att inte använda mail för att ställa programmeringsfråger. Jag anser att alla har rätt att ta del av fråga och svar.
</info>Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Ta bort besserweiser-grejen bara om du ska söka jobb hehe.
/BSv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
En rad skall inte vara längre än i en Pocketbok. Annars orkar man inte läsa skiten.Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Denna presentation avser min community sida på pellesoft. http://www.pellesoft.se/login/community/mainpage.asp?uid=1464
Tar Berra's komentar som att den är tillräckligt seriös och bra skriven föra att kunna bifogas en jobbansökan. En mycket fin komplimang tycker jag.
Till svenpon kan jag säga att jag inte vill presentera mig som en slarver vad det gäller stavning. För jag är ofta annars en av det mest nogranna vad det gäller att bidra med korrekt information till pellesoft. Stavning är tyvärr inte min starka sida.Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Jag klickade på din gröna bonusmedlemsikon och får då fram din info-sida och längst ned finns din "korta" presentation kapad.Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Det stavas faktiskt "förresten" och "besserwisser".Sv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Det är väldigt lätt att klanka ner på andra ang småsaker, det gör inte Andreas, inte när det gäller stavning mm, Andreas kan "gnälla" på kod på ett konstruktivt sätt.
Så upplever jag honom, en person som gärna hjälper andra utan att hacka på "runtikringsaker"
Tycker BSv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Just nu känner jag mig som en.
Dessutom använder du talspråk i meningsuppbyggnaden, det bör vara nåt sånt här snarare:
"Jag ser mig själv som en besserwiser, uppfinnare och visionär. Jag får många bra idéer och har lätt för att förstå och lösa problem.
Jag gillar att lära mig standarder och använder mig gärna av dem då jag vill utföra saker på ett så "korrekt" sätt som möjligt."
//MesserschmidtSv: Har skrivit en ny personlig beskrivning av mig. Tycker ni den stämmer?
Mesterschmidt eller Messerschmidt :-) Va e de for forskel ? :-)
Vässa knivarna ;-)