Hallå, Hej Hobbe och tack för dina sympatier. Jag skrev igår i forumet att det var just ett aprilskämt, hihi. Pelle körde samma trix 2003-04-01 .Finns inga proffs som inte har backup !? Jag såg rutan och tänkte "aprilskämt" innan jag ens läst vad det stod. Ja............h Den var bra .En av dom bästa som jag höll på att gå på var Apriskämt är kul men kan bli problem.Aprilskämt!?
var det ingen som reagera över skämtet igår på Pellesoft? Om Pelles lilla katastrof, typ allt borta inget går att rädda, endast kompilerad kod kvar på publik webbserver?
För det vore väl en jävla slump om det inföll sig precis på 1:a April, förutsatt att han inte hade något trevligt 1:a april virus på sin dator, men sannolikheten för det är väl heller inte så stor...
Summasumarum, är det eller är det INTE synd om Pelle? Det är den stora frågan, enligt mig.Sv: Aprilskämt!?
Sv: Aprilskämt!?
Vad lärde Vi av detta ? var kritisk mot all info du får från olika media.
Nu kan det spridas ett oriktigt rykte att Pelles site är bombad.
"Det är sant jag har själv läst det" "Alltid Vaken" "Semper V......."
Vad heter "vaken" på latin ?Sv: Aprilskämt!?
Jag gick bara på ett aprilskämt, och det var idag. Länk: http://www.mirc.net/news/index.php?id=96
Förra året blev förstasidan på pellesoft "hackad", och jag tror att jag har kvar en mirror av det någonstans på hårddisken. Den gick jag på, i kanske fem minuter.Sv: Aprilskämt!?
IDG att man skulle identifiera sig med fingerrörelser framför en antenn.
Alltså istället för att skriva sitt 4 siffriga nr skulle man göra en bestämd fingerpiruett.
Skrev jag i Info det finns kanske människor som bara läser där.
Här skrivs det mest "bajs" och flummiga tankar på fredagkvällar.
Jag är nog värst men det står jag för :-) Sååååån är jag,snäll mot barn och djur.
"Fantomen är hård mot dom hårda" ;-)Sv: Aprilskämt!?
Om man läser något eller hör något så är risken stor att man inte tror det utan ber att komma tillbaka dagen efter och då har dyrbar tid gått spilo.
Vissa skämt är självklarar och då är det ju inga problem.