Jag har blivit kallad till ett möte ang min äldsta son. Jag har 4 Har man varit inlåst i 12 år så räcker inte en resa till Teneriffa hur mycket man än vill det, man kan inte hjälpa att man är / blir sjuk och man kan inte bota det på två veckor oavsett hur mycket vilja som finns. Däremot så tror jag inte att ditt upplägg skulle innebära en försämring... >Däremot så tror jag inte att ditt upplägg skulle innebära en försämring... Tror att det kan bli en ganska intressant tråd ! Hur gick det sen ? Sven, mer intressant än någon såpa på tv. Vad har han gjort?? med stöttning och hjälp kan du väl genomföra både scen 1 och scen 2. Men sånt här går ju inte att raljera om. Hur ofta brukar du träffa honom annars? >Hur ofta brukar du träffa honom ? >så blir han inte bättre av att ni får åka på semester på min bekostnad Hm..tycker att det är väldigt strongt av dej att ge det en chans! Vad tror Ni om upplägget ?
Han har nu suttit inlåst 12 år och det har varit hit och dit.
Nu skall jag ha ett möte med hans "hjärnskrynklare". Jag kommer att säga följand.
Köp 2 billjetter till Tenneriffa till mig och min son 14 d, ge oss 200: om dan i traktamente
så kommer jag att leverera en (halvfrisk) son,får Vi en vända till blir han helfrisk.
Vad tror Ni ?Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Woooow det är så här det börjar ! puss soptunna.Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Jag kommer att hålla Er informerade.
Scen 1 Pappa tar hand om Son(42) som har suttit i förvar 12 år.
Scen 2 Pappa tar sin son och åker till Teneriffa.
Nu får Ni bara veta resten på denna kanal. Mina vänner detta är på riktigt !Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Jag önskar dig verkligen lycka till...Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Om han suttit inlåst i 12 år och fortfarande är sjuk så blir han inte bättre av att ni får åka på semester på min bekostnad. Det är nog bäst för alla om han stannar där han är. Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
/KarinSv: Vad tror Ni om upplägget ?
I början var det en gång /vecka
Det var ett halvår sen sist.Man orkar inte ta alla motgångar.Jag lever mitt liv
och låter inte denna tragedi påverka mitt dagliga liv.
Men !!! nu skall jag ta itu med det på allvar,ge det en chans.
Ang frågan om vilket brott , brott under psykiskt kaos.Typ Anna Lindh.
1991 gick barnens mamma min kära hustru bort i cancer.Efter detta fick hans
psyke en avgörande knäck.Dom andra barnen klarade det som jag helt Ok.
Vi går vidare.Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Knäpp kommentar ! .Det drar han där han sitter nu på en Vecka,Vi snackar om 12 år.Sv: Vad tror Ni om upplägget ?
Sina barn överger man ju inte, men hoppas du får bra stöttning för det här låter ju svårt.
Lycka till!
/Karin