Om ni undrar vart jag har tagi vägen så har ni möjlighet att få svaret i detta inlägg. >Om ni undrar vart jag har tagi vägen Akta dig SvenPon, många kanske önskar att du får en hårddisk krash på din dator ;)Andreas Hillqvist är tillbaks igen
Råkade ut för en hårddisk krash. Så jag plockade isär min server och tog en hårdisk därifrån. Passade då på att byta datorer.
När jag skulle installera om min server fall valet av operativsystem på FreeBSD.
Jag kan säga att jag blivit lit smått förälskad i FreeBSd. Har tidigare varit lite väl Windows kär. Men nu när jag haft möjligheten att upptäcka FreeBSD. Att på egen hand få kompilera om kärnan osv. Kan jag säga att jag är frälst.
Det är så stor skillnad. I FreeBSD har man ju flera olika fönsterhanterare att välja på. Här finns konkurrans vilket leder tioll utveckling av operativsystemet.
Kommer dock inte köra FreeBSD på min skrivbordsdator. Är ju fortfarande kvar i Windows träsket. Enklare att köra Visual Studio under Windows än någon emulator.
/Mvh, Andreas HillqvistSv: Andreas Hillqvist är tillbaks igen
Nä tror inte det är nån som undrat,förutom att det inte varit så
många "besserwisser" inlägg.Det har varit lugnt och skönt ;-)Sv: Andreas Hillqvist är tillbaks igen