Läste din elektronik tråd är det därför du blev tvärsur och är så "less" på folks attityder? Så farligt var det väl inte. Svenpon har sin stil, är ju bara att inte ta åt sig så personligt som du verkar göra och du uppträdde ju inte speciellt clean''t själv om man säger så. Men snälla,du är arg på dig själv som inte förstår elementär elektronik. Sven lär inte bry sig ett öre, men fortfarande så är det andra som läser dina inlägg och de då har kanske ingen lust längre att hjälpa. Läs tråden Elektronik. Men du bara MÅSTE kommentera saker o ting iaf......otroligt.Sv: Tack för mig, trött på stilen hos folk i forumet!
Sv: Tack för mig, trött på stilen hos folk i forumet!
Mitt lilla barbarn Samuel begripper inte heller,inte blir han arg när jag
berättar för honom om Ohm:s lag. Han får inte heller låna min lödkolv :-)Sv: Tack för mig, trött på stilen hos folk i forumet!
Så du menar att "folk" är tvunga att svara i dina trådar eller? Folk svarar om de kan eller åtminstone har ett hum för att hjälpa till.
Jaha och? Om någon skriver "det är ju bara att göra såhär." Det är är väl inte hela världen du får ju ett svar som förhoppningsvis löser ditt problem. Sedan så kan jag inte påstå att jag läst många inlägg där folk är ohövliga överhuvudtaget. Sv: Tack för mig, trött på stilen hos folk i forumet!
Jag har varit vänlig och pedagogisk till bristningsgräns.
"Bättre lyss till den säng som brast , än att aldrig spänna på någon"Bye bye
Men nu har ja bett Pelle o ta bort mig. Så ni slipper mig.
Sven, hacka på du.
Det e du bäst på!
Bye bye/B