Den 7/5 kl 12.00 så träffas vi utanför Mc Donalds på Forumtorget. Jag vill gärna vara med. Hej Attans, kan inte komma. Skall till Psykologen... :o( Kanske initiativet kan återkomma någon lördag framöver så man inte behöver ta ledigt? Vore kul. //Tor ErikPellesoftlunch i Uppsala (Snabba puckar)
De som vill kan väl haka på, matställe kan vi väl bestämma vart beroende på hur många som kommer.
Jag nås på 070/25 15 392 om någon skulle släntra in lite sent eller så....
//Anna-KarinSv: Pellesoftlunch i Uppsala (Snabba puckar)
Jag har ont om kontanter. Men man kan ju alltid låna lite från föräldrana.
Jag undrar om någon vill samåka med bil från götebörg och dela på bensinkostnad. Allternativt åka i samlad trupp från göteborg med t.ex. buss eller tåg. Ett mer miljövänligt alternativ.
För att redan under resan lära känna varandra och samtala lite om programmering.
Jag hoppas att så många av er som har möjlighet tar och passar på. Jag tror att det kommer var en mycket posetiv upplevelse.Sv: Pellesoftlunch i Uppsala (Snabba puckar)
Låter som ett trevligt initativ, dock så är man bofast på den skånska slätten så det blir svårt att möta upp i Uppsala. Men det hade varit trevligt med något liknanden i Skåne.. Finns det något intresse för det?Sv: Pellesoftlunch i Uppsala (Snabba puckar)
Sv: Pellesoftlunch i Uppsala (Snabba puckar)