Jag kanske har missat något helt uppenbart men sökfunktionen på Pellesoft har, enligt min åsikt, blivit dålig. Det svaret jag har fått av Pelle är att det kommer så tar det lungt och njut av den nya pellesoft :) Va! Är Pelle en människa? Jag trodde att det var någon mjukvara av något slag. ;) :D Som Cazz säger, jag kommer bygga en avancerad sida sedan där du kan göra ett mycket större urval för att finna relevant data. Till viss utsträckning går det att använda google istället. Använd "sökord site:pellesoft.se" som sökkriterium. Kanonbra tips hittade åter till gamla prog jag lagt upp i dåvarande Filarea numera Programarkivet.Sökfunktionen på Pellesoft :(
Jag vill kunna söka avdelningsspecifikt. Vill jag söka efter något som rör vb så vill jag inte få upp 50-11 sidor med svar i andra avdelningar.
Är det jag som har missat något eller skall det vara så här?
/NiclasSv: Sökfunktionen på Pellesoft :(
Pelle är ju åxå en människa och inte en maskin så det tar sin tid :)Sv: Sökfunktionen på Pellesoft :(
Tack, då tar jag det lugnt och njuter av den nya pellesoft...=)Sv: Sökfunktionen på Pellesoft :(
Ja, pellesoft = pelle *sträcker fram handen och hälsar*Sv: Sökfunktionen på Pellesoft :(
Sv: Sökfunktionen på Pellesoft :(
Sökningen fungerar överhuvdtaget inte under Programarkiv.