Såg Pelles eminenta förslag om att kunna förhandla fram ett bra pris på en VS2003 pro licens. Hej, som ni säkert sett så har väl den längsta tråden på pellesoft skapats rörande Visual Studio .Net. Tidigare tillsammans med Microsoft fick jag fram 12% rabatt till er och det var nog ungefär 12 som köpte också. Men om nu intresset är stort kanske jag kan hjälpa till att samla in 50-100 licenser och på så sätt ha ett väldigt bra förhandlingsläge åt er. Jag stänger denna tråden, verkar tydligen inte finnas något intresse för att kunna köpa en VS2003 licens. Vet inte vad andra tycker, men för mig som är 18 år och fortfarande går på gymnasiet är det inte så himskans lätt att plocka fram 10.000 för att pröjsa Microsoft... Wow du gav alltså tråden en hel dag? Du kan inte tänka dig att detta är en tråd som måste vara öppen i 2 veckors tid så att folk (1) hinner se den (2) ta ett ekonomiskbeslut om det finns utrymme för att hosta upp de slantarna det trots allt kommer att handla om? Molle: Det finns studentlicens för alla som studerar något "godkänt" såsom grundskola, gymnasie, högskola, komvux tror ajg etc. som bara kostar 1400 kr (jag har en så licens)VS2003 Licens, anmäl ditt intresse
12993:- på Dustin, 10395:- på Linsoft. (Så vet man riktvärdet på ev pris.)
Linsoft har en MS Visual Studio .NET Pro licens som kostar 5650:- vet dock inte skillnaden mot den som kostar 10395.
Jag hoppas på många intresserade så vi kan få ett bra pris.
Just nu är väl anmälan inte bindande, utan får väl mer vara ett riktvärde för Pelle när han förhandlar.
Jag anmäler mitt intresse här och nu och hoppas att många fler gör det.
//Anna-KarinSv: VS2003 Licens, anmäl ditt intresse
Så detta är en intresseanmälan, alltså inte bindande och gäller privatpersoner såväl som företag. Skriv in i denna tråd hur många licenser du vill köpa om vi kan förhandla fram ett bra pris. Om vi inte överstiger 50 licenser tror jag inte vi kan göra något - så tala med vänner, chefer och kollegor så skall jag göra så gott jag kan för att hjälpa er.
<b>Aktuellt resultat:</b> 1 stSv: VS2003 Licens, anmäl ditt intresse
Hade hoppats på liiite mer intresse, en intressent går knappast att ha som underlag för en förhandling om mängdrabatt.
//Anna-KarinSv: VS2003 Licens, anmäl ditt intresse
Sv: VS2003 Licens, anmäl ditt intresse
//AndreasSv: VS2003 Licens, anmäl ditt intresse