Nu är jag både arg och ledsen, ska dessutom på anställningsintervju idag och det gör ju inte saken bättre. Håller med, fick en cykel av en kompis som skulle flytta iväg, en liten betalning för att han bott hos oss i någon månad Kan bara beklaga. Håller med, dom snodde ju min motorcykel förra veckan som kostade 132.000 - man kan bara hålla med och grina. Det här samhället börjar får stoooora problem med att skilja på mitt och ditt. Jag tror man kan minska stölder genom att inte köpa stöldgods. Kräv alltid kvitto om du köper begangnat. Om ingen köper stöldgods kommer tjuvar inte sluta helt. Men bara stjäla för egen räkning.Fy f*n för klåfingriga människor
Vad är jag arg på undrar ni?
Jo, jag tvättade häromdagen .
Men upptäcker nu när jag behöver mina snygga byxor att de är borta, någon klåfingrig djävel har snott dem i tvättstugan för mig. Det enda par byxor jag har är ett par med en jätte fettfläck på.
Det går ju inte att ha dem på sig på en anställningsintervju.
Jag blir så förbannad, tror folk att man är gjord av pengar och kan kuta och köpa nya kläder varenda månad? Jag är inte det i alla fall, det lilla överskottet jag hade den här månaden har gått till nya inlägg till mina skor.
Sen förstår jag inte vad man ska med en halv kostym till heller, kavajen har jag kvar.
Det är för djävligt att man ska behöva sätta hänglås på sina saker för att få ha dem i fred.
En väldigt arg och ledsen Anna-KarinSv: Fy f*n för klåfingriga människor
Dyr cykel, runt 4000:-, dottern tog den till busshållplatsen, och när hon kom hem var den slaktad, hittade bara ram och styre som var kvar.
Vart är vi på väg?!?! Man kan tame tusan inte lämna nåt framme nu förtiden utan att det skall komma nån och antingen förstöra eller ta det...
PS
Hoppas det går bra på intervjun i alla fall!
DSSv: Fy f*n för klåfingriga människor
Ett litet tips mitt i krånglet kan dock vara jeans+kavaj, det funkar ganska bra.Sv: Fy f*n för klåfingriga människor
Sv: Fy f*n för klåfingriga människor
Du får föreslå kammeraövervakning i tvätstugan eller låsbara dörr/torkskåp. Skulle igentligen inte behövas om folk skötter sig. MEn om man hindrar dem så slipper man själv bli lidande och det får sysselsätta sig med annat.