Jag har fått 3 st trådlösa telefoner som har funnit på ett företag. Siemens basstationer brukar man hålla inne en knapp på för att registrera lurar, sen så söker man på luren. De siemens jag haft hat det varit "sök"knappen. Typ 8-10 sekunder. Super Tack, för den PDF filen nu fungerar det :)Simens Gigaset
Bas stationen är en Gigaset 2010 och telefonerna är 2000C
Jag ska bara använda en av dom (Dom andra två är inte alls bra) men problemet är att telefonen bara letar efter basstationen fast den ligger brevid.
Företaget måste har kopplat dom på något sätt och jag hittar ingen manual hur man ställer in så telefonen bara använder en basstation och det.
Jag undrar om någon har en manual eller har telefon samt basstation som kan hjälpa mig med mitt lilla problemSv: Simens Gigaset
2000C är det gigaset 2000?? I såna fall finns PDF här http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Addon/an/se/ho/tl/cl/g2000c_ez_euro2_swd.pdfSv: Simens Gigaset
Jag visste det där om vänta 10 sek att hålla den nere men tyvärr så hittade jag inget om telefonen men nu fungerar det TACK