http://dromelvan.aftonbladet.se/ Vad kostar detta kalaset då och hur administrerar man i sådant fall eventuella deltagares inpyntning till avgiften? Lite osäker på hur man gör,men tycker att Vi skall samla oss under "PelleSoft Team" Så här skrev min son Kenneth till mig. Byt ut "Kenneths Brutala" mot "PelleSoft Team" Om jag fattat rätt så har Vi en liga PelleSoft Team. Nähää inget större intresse ! Jag har ett ett lag SvempaFF Vi komer att gå långt ;-) Ev kostnader kan jag stå för.. Hör av er i så fall.. Jag är en total rookie på fotboll, men hoppas man får vara med med förhoppningen om att komma sist.. Sven hade inte skapat ligan ""PelleSoft Team"" så jag skapade den, hoppas att några vill vara med.. Snyft, jag försökte skapa en drömelva men kan inte betala, telefonnumret är spärrat får jag till svar, paynova har jag inte och kontokort hade de problem med. Toppen då är Vi på rull,skall genast snickra ihop mitt SvenPonFF Har nu skapat lag SvenPonFF Johan skall godkänna att laget får vara med i PelleSoft Team Har nu godkänt samtliga, men vi behöver mera folk!!! Så här gör Ni när Ni betalt 40 :- och skapat ett lag. Jag ser ett allvarligt fel i din laguppställning, Sven. Teddy Lucic är med överhuvudtaget. Han e nåt så förbannat kass... Klart jag gör. Kom med förslag bara så skall jag se vad jag kan göra ... >Teddy Lucic är med överhuvudtaget. Han e nåt så förbannat kass...Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
För mig finns bara en målvakt Trelleborgaren Isaksson,resten är förhandlingsbart.
Henke och Zlatan bör vara med.Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Henke och Zlatan instämmer jag nog med i, resten är öppet, totalt ointresserad som jag är.
//Anna-KarinSv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Dvs det blir samlingsnamnet på den liga Vi anmäler .Lagen finns i denna liga.
Det kostar 40:- /lag .Jag tycker Vi skall vara klara med laget/lagen före 13/6
sen får det gå som det går.Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
"Gå till fliken min sida.
När du är klart med att välja ut die manschaft står det aktivt längst till höger.
Näst längst till höger finns kolumnen liga. tryck på "till ligan"
du får upp en sökdialog, under sök liga skriver du "Kenneths Brutala".
Tryck på Kenneths Brutala och på nya sidan klickar du på "Ansök".Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Därunder anmäler Vi våra lag , mitt lag kommer att heta SvenPonFF.
Hela ligan kan alltså vinna och enskilda lag i vår liga kan bli bäst.Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Kanske någon som köper AB kan posta bosman (heter den så?) koden här? Då får vi ju alla chansen att lyckas lite bättre...Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Bara att söka på den ligan så skall den dyka upp!
Här finns en länk till ligan http://dromelvan.aftonbladet.se/liga.php?ligaid=8592 Hoppas nu att det blir fler lag än mitt..Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Jag provar igen senare så vi åtmindstone får ihop några lag, med förhoppning om att jumbopris delas ut.
:-D
//Anna-Karin med laget Cool Cougars.Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Tack för initiativet Johan
Tycker att Vi ger järnet direkt och lägger in våra lag senast 12/6 1600 PelleSoft Team.
Lite småstruligt att gör rätt så Vi träffas här med frågor och svar.Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Och självklart skall ju Pelle vara med!!
Kanske kan Pelle sponsra med en liten present till den som placerar sig bäst i PelleSoft Team?Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Sök på Liga PelleSoft Team
Klicka på PelleSoft Team
Klicka på Ansök och bara att invänta att Johan godkänner ditt lag.
Läs regler dom är ganska klara. Vi får diskuttera Bosman poäng, det förstår jag inte riktigt.
Kommentera gärna varandras laguppställningar om Ni ser fel eller har synpunkter.
Testar att visa mitt lag SvenPonFF :
Henrik Larsson/SE Anfallare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Thierry Henry/FR Anfallare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Christian Wilhelmsson/SE Mittfältare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tobias Linderoth/SE Mittfältare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kim Källström/SE Mittfältare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Fredrik Ljungberg/SE Mittfältare 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Fernando Cuoto/PO Backar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Gary Neville/EN Backar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Phil Neville/EN Backar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Teddy Lucic/SE Backar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Andreas Isaksson/SE Målvakt 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Sv: Skall Vi anmäla ett PelleSoft Lag/Liga EM Fotboll ?
Så du skriver en av de bästa backar Sverige nånsin haft.
Kanske jag byter ut honom om jag får reda på att han inte ingår i startelvan.
Till pelle gå in på http://dromelvan.aftonbladet.se/ och anmäl dig sätt ihop ett lag.
börja som du känner för det , sedan är det bara att byta spelare innan 12/6 1600
Döp ditt lag och Ansök till ditt eget PelleSoft Team.