Såg häromdagen att jag hade 266 st lösta inlägg, idag har jag 265 st lösta inlägg? Det kan inte vara någon tråd/inlägg som blivit raderad? Tråkigt i sådant fall, då de inlägg som man svarar på borde vara till nytta för andra senare som stöter på samma problem. Om någon raderar sitt konto kan detta uppstå. Likaså om någon person ställer om löst till stängd - och jag har för mig att jag ändrade några inlägg i just skrivklådan från löst till stängda härom dagen. Om någon trodde sig lösa problemet och markerade löst, sen misstagit sig och öppnar igen händer samma scenario - detta är alltså ett bra fenomen då man är mån om att hålla ihop trådarna tills allting är löst.Lösta inlägg minskar och ökar?
Varför ändras det för? Är det en användare som sätter sin tråd som olöst igen eller vad?
//Anna-Karin,
mån om sina få poäng.
Edit: Sätter det i skrivklåda då jag inte hittar rätt forumSv: Lösta inlägg minskar och ökar?
/JohanSv: Lösta inlägg minskar och ökar?
//Anna-KarinSv: Lösta inlägg minskar och ökar?
Just skrivklåda är inga saker man löser - där diskuterar man. Löst avser att man fått svar på en teknisk eller utvecklarfråga, inte ett inlägg som "hur mycket är klockan" i skrivklådan.
Hoppas detta kan förklara orsakerna till varför det kan tänkas minska.