Nån mer som hoppas på 2-2 i matchen mot Danmark? Tycker det vore ett drömresultat med tanke på italienarnas rädsla för att "vi" ska "fuska" på det sätt som dom själv aldrig skulle dra sig för att göra. Jag tror knappast att varken Sverige eller Danmark törs spela 2-2, tänk vilka skriverier det skulle bli då?! Jag tycker verkligen att sverige och danmark skall spela 2-2 så Italien åker ut. Bara för att de har en fotbollskultur som bygger på mygel och uppgjorda matcher så betyder inte det att andra länder har det. Magnus. Hej! Nåt som verkligaen skall studeras noga är hur domaren kunde tillåta Italien spela i 95 min. Jag tycker personligen inte att fotboll och andra sporter som kräver motion borde få visas på tv. Då utgår ju såna program som är mycket bättre, som till exempel testbilder... Lite sen med svaret.. Och !!! dom gjorde sitt 2-1 mål i 94,5:e minuten då blåste han snabbt av.Sverige-Danmark 2-2?
Fast ännu bättre vore ju att bulgarerna överträffar sig själva och tar poäng av Italien. =)Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Fast svenskarna måste verkligen starta så som de spelade mot italien de sista tio minutrarna om "vi" ens ska ha en chans att klå danskarna.
På sätt och vis hoppas jag att "vi" och danmark går vidare, men då ska det vara på ett rent och ärligt sätt.
Bulgarerna tror jag tyvärr inte på alla, skulle de klå Italien så är det ett smärre under.
//Anna-KarinSv: Sverige-Danmark 2-2?
Jag skulle inte komma på tanken att Italien och Danmark skulle "göra upp" en match så Sverige skulle kunna åka ut. Bara att man kan komma på tanken gör att man inte har någon tilltro till Italiensk moral.
Om italien hade spelat som de spelade mot sverige i första halvlek, de övriga 3 halvleker som de spelat så hade de varit klara nu, riktigt j-vla bra spelade de, synd att det skall komma iskuggan över den skit som de nu sprider.
Min uppmanning till de svenska och danska spelarna är att gå ut och spela 2-2 så vi slipper en j-vla massa divor som bara skyller på andra och inte tar ansvar för sitt eget handlande.
Måtte inte Sverige förlora mot Danmark för då kan jag inte gå till jobbet resten av året...
- En svensk i fiendeland...Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Menar du att du tycker vi ska göra upp med danmark och spela 2-2 bara för att de har en fotbollskultur som bygger på mygel etc vilket i sig ej är sant.
Om du nu menar det så är vi själva inget bättre då.Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Att båda lagen ska spela 2-2 medvetet utan att det märks är omöjligt. Lika omöjligt som att låta bli att spela på 2-2 om situationen uppstår. Skulle 2-2 inträffa redan i halvlek så är det naturliga för båda lagen att spela på resultatet. Det är ju naturligt. Alla spelar på sitt resultat. Se bara på hur "alla" har backat och bytt ut forwards mot försvarare när de leder. Jag såg inte ryssland-grekland men förstår om grekland spelade på resultat när de låg under med 1-2. På detta resultat gick de vidare men inte på 1-3.
Kommer ihåg en ishockeymatch där båda lagen var tvungna att vinna för att gå vidare. Vad hade hänt om det stått lika fem minuter innan matchslut. Hade båda lagen tagit ut sin målvakt? Skulle vara kul att se.
mvh
/MichaelSv: Sverige-Danmark 2-2?
Kanon att det blev 2-2 på ett odiskutabelt sätt . Ibland är slumpen rättvis.Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Som du märkte så blev det 2-2 och även om matchen inte var uppgjord (vilket syntes långväg) så hävdar fortfarande visa Italienera att matchen var en skandal. Och därför så tyckte jag verkligen att man skulle satsa på 2-2 så man slapp dessa tråkiga Italienare som inte kan ta ansvar för sitt eget handlade utan skyller alla resultat på andra lag.
Om Italien hade spelat alla sina matcher som de spelade mot Sverige i första halvlek, så hade de plockat 9 poäng lätt.
Man såg ju klart och tydligt att Domaren i matchen mot Bulgarien var mutad. Man var inne på 5 extra minuten när Italien fick sitt 2-1 mål. Hur många andra matcher har haft 5 extra minuter. Klart att dommaren var mutad...
Tur att danmark släppt in sveriges sista mål...Sv: Sverige-Danmark 2-2?
Vi Sverige gjorde vårt 2-2 i 89 :e minuten och spelade till 92 min.
Fö. tycker jag att Knali och Skogga kan "dra" från denna tråd. :-) :-) ;-)
"Int lönt förklar för dom som int begrip" Ingmar Stenmark