Vet inte om jag är i rätt forum. Tele2 erbjuder gratis telefoni via bredband, man betalar endast för samtalen... >Vet inte om jag är i rätt forum.bredbands telefoni
Undrade bara om nån vet någon sida med prisjämförelser eller nåt grattis allternativ. Jag försöker övertala farsan om att skaffa bredband. Grattis telefoni är ju alltid nåt.
Någon som vet om det finns ett grattis allternativ?
johanSv: bredbands telefoni
Krävs dock att man har bredband via en LAN-lösning eller via typ kabeltv...
Man kan även behålla samma nummer, finns info på deras hemsida...
edit:det man sparar in är alltså den fasta avgiften till TeliaSv: bredbands telefoni
Näää inte lätt att styra in på rätt Forum. Pelle måste ta sig en funderare.
Bara en massa djä.. kosmetika ,funktionerna kommer efter !
Samma med Chatten en massa "blais" alla liger i Mingelrummet , finns inte en enda i dom andra. !
Kan inget om detta ,men ! intressant,det är morgondagens kommunication.
Hade jag mycket pengar skulle jag lägga dom i tex. Företaget TRIO som sysslar med sånt.
Kolla även Neti som är duktiga på mediaöverföringar
Citat :
Tecknar avtal med Teliasonera Finland
STOCKHOLM (Direkt) Trio tecknar order med Teliasonera Finland avseende uppgradering av licenser för utökat användande av deras Mobile Office-lösning. Ingen ordersumma nämns.
Det framgår av ett pressmeddelande.
TrioMobile Office erbjuder en övergång från fast till mobil telefoni, antingen direkt eller successivt.
Trio Mobile Office abonneras som tjänst från mobiloperatörer och installeras av Trio som nyckelfärdiga lösningar i operatörernas nät, heter det i pressmeddelandet.
(2004-06-22 13:44)