Startar ny tråd. Packet är borta ! Och han som ligger sist ligger på 57 838 platsen av totalt 82 000 Woww det kommer att bli en tuff slutkamp mellan de 5 bästa i PelleSoft Team >men tyvärr så har jag inte byten kvar till att kunna byta ut de som har trillat ut, Sven jag är imponerade av din kassa. Jag har inte kollat men vinner man något på det? mmm ! :-) I kväll gäller det ,räknar med mycket poäng därför att Tjeckien vinner med 3 - 0. >Lite sur på Budda som inte gjort ett enda byte inför semifinalen. De verkar ha löst det problemet nu. Oki Budda :-) 12 byten hade jag.. =) Och nu har jag ett fint lag till finalen... =) Skitbra Budda !!! En bra erfarenhet som jag tänkte från början men Svenkhjärtat tog över. Själv satsar jag mina sista tre byten på Grekland istället för Tjeckien :o) Nu går det år helvete alltså. Jag kör blandat, jag tror faktiskt att grekerna kan ge portugal en match, om de inte säckar ihop pga nervösa problem eller något liknande. Cazz skrev: suck... jag missade att en av de jag bytte in var bortvarnad :o( Förstår inte varför Puman fick 8 p för Tjeckmålvakten och Herman bara 6 p hmm det var väl ingen höjdare att grekland tog sig vidare. Har bara 5 spelare kvar i finalen. :( Nu sätter Vi allt på ett kort ! Portugal kommer att bli EM mästerae. Inför finalmatchen har Vi ett snitt på 268 p BRA men det skall bli bättre ! Johan du har störst inverkan !EM Fotboll Final ! Final !
Härligt vilken match Sverige - Holland, det blir fotböll deee.
Fae... va bra att Italien Tyskland Spanien fick en knäpp på näsan.
Vi nordbor (som inte tycker det är fult att betala skatt) fostrar våra ungdomar bra !
Jag är GLAD 9 milj Svenskar + 4 milj Danskar VI ÄR DUKTIGA !
Det är så djä.. bra av Tjeckien att slå ut Tyskland utan att egentligen behöva.
Heja Tjeckien Ni växer !!! Facist/Nazist packet är borta BRA
30 talisten Sven som inte glömmer ! Fy Fae...vaaaaaaaaaaaaa bra.
Mitt tips23/6 Sverige-Tjeckien i final.
Sen : Visst låter det för töntigt när man hör en tjej sitta och kommentera männs fotboll i TV,
det blir ju ibland patetiskt och "jasså" kom du på det också. Sorgligt att höra !!!
Djurgårds tränaren (Jugoslaven)har rätt lyssna på honom.Kjellström kan inte ta emot felvänd,
ta bort honom och sätt in Anders Svensson.
Helt underbart Tjeckiens B lag plockade ut "The Busch"
Nått som jag aldrig fattat är hur dom som bestämmer inte förstår hur viktigt det
är att färgen på tröjorna har en betydelse. Själv har jag spelat i ett blygsamt sammanhang.
Men !!! "Split Vision"! upptäcker mycket lättare en till vänster eller till höger Holländare i orange .
Tror Ni att Vi får spela i gult,? som är bra !Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Nu Puman !!! Du eller Jag eller någon annan uppstickare ?
Jag ger järnet nu ! och satsar mycket Tj !
Sverige - Holland det blir en önske match "My the best team win" hallelulja !
Nämner inte Frankrike England ,dom tar Vi lätt ! 9 milj Sw
För Er som inte har följt med så leder Anna-Karin känd som Cougarin (Puman) heja dej , jg gör allt !
Och !!! det är inte dåligt Vi är 82 000 deltagare Puman ligger nånstans 200-300
Han som leder har 268 !
1 Anna-Karin Söderberg Cool Cougars 213 5 mål
2 Fredrik Molnar Budda FF 191 4
3 Sven Å Persson SvenPonFF 175 4
4 Per-Erik Modig Giris FF 166 4
5 Petter Nyblom ArsenalFC 162 3
6 Carsten Johansson Cazz FC 151 3
7 Daniel Hermansson Hermans Hjältar 150 3
8 Mikael Wänberg Elite City BK 139 5
9 Kari Andersson Söders höjder 112 0
10 Johan Rosengren (president) Rookiesarna 111 0 Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Hoppas jag kan få upp mina points lite till nu...Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
http://dromelvan.aftonbladet.se/liga.php?ligaid=8592
Hermans Hjältar och Puman blir svåra att tas med ,kanon det går bra för vårt Team.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
mmm, får se vilka poäng man får på gårdagens match.
Gjorde några byten, men tyvärr så har jag inte byten kvar till att kunna byta ut de som har trillat ut, får hoppas att mitt lag räcker till ändå.
Ställde Pelle upp med något pris eller är det äran som gäller?
//Anna-Karin
med abstinens, har inget internet hemma.
*snyft*Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Det gäller oss alla vad jag kan se.Hermans Hjältar är väl den som utnyttjat bytena bäst.
Lite sur på Budda som inte gjort ett enda byte inför semifinalen.
Hoppas det inte drar ner snittet för hela vår liga.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Fick in ganska mycket poäng förra omgången så det ser ganska bra ut. Jag har iaf försökt byta så många jag kunde men jag har också några som inte spelar denna omgång och det är lite surt.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Jag kommer att sattsa allt på Tjeckien i matchen mot Portugal i en ev. Final.
Blir det Portugal-Grekland ligger jag lite "pyrt" till , men jag är glad ändå :-) Framåt heter spelet.
"Foten i klämm" "JaJa mensan". "Look at the bright side"Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
>Hoppas det inte drar ner snittet för hela vår liga.
Well, kan ju säga att jag tröttnade på att försöka komma in på sidan, har inte all tid i världen att syssla med sånt här...Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Nu kommer man in i stort sett hela tiden, men jag förstår att man tappar lusten när det strular s förbannat som det gjorde ett tag där.
//Anna-KarinSv: EM Fotboll Kvartsfinal
Gör nu ett jättebyte inför finalen.
Eller skicka mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag till ett bra slutresultat.
Om jag räknat rätt har du 9 byte att göra det blir ett kanonlag i finalen.
mål
1 Anna-Karin Söderberg Cool Cougars 286 5
2 Daniel Hermansson Hermans Hjältar 280 6
3 Sven Å Persson SvenPonFF 259 4
4 Petter Nyblom ArsenalFC 244 4
5 Per-Erik Modig Giris FF 244 6
6 Fredrik Molnar Budda FF 234 4
7 Carsten Johansson Cazz FC 221 4
8 Kari Andersson Söders höjder 165 0
9 Mikael Wänberg Elite City BK 162 5
10 Johan Rosengren (president) Rookiesarna 156 0
Just nu inför Tjeckien - Grekland har vårt Team 245 i snitt (just nu räknas Rookiesarna som 5:e lag)
Kom igen Johan dina poäng höjer oss mer än våra !
Ha det i SvedalaSv: EM Fotboll Kvartsfinal
Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Men du behöver inte byta idag Tjeckien-Grekland är kvar nu 1/7 kl 17:55
Portugal har gått till final !Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Man skulle haft hela Tjeckiska laget från början till slut.
Detta skriver jag 19:35 innan matchen mot Grekland.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Dellas visade sig vara ett bra byte på slutet...
/Per-ErikSv: EM Fotboll Kvartsfinal
Grekland slog Tjeckien och nu får jag göra om hela djävla laget igen men får ju bara byta 7 stSv: EM Fotboll Kvartsfinal
Hur det än går så har ju båda lagen gjort en kanonturnering i detta EM, första gången som lagen som spelade öppningsmatchen möts i finalen.
Heja portugal och grekland.
//Anna-KarinSv: EM Fotboll Kvartsfinal
>Grekland slog Tjeckien och nu får jag göra om hela djävla laget igen men får ju bara byta 7 st
Du sitter ju i ett guldläge tillsammans med Budda
Vi andra stackare som bara har 3 byte ligger illa till.Mitt råd satsa allt på Portugal
det ligger i luften att dom som hemmanation tar hem spelt.
Som tur är så har jag Deco i mitt lag redan så det blir 4 Portugiser i Finalen.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
En grek för lite med andra ord...Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Edit : Ahaaaa hon är listig Puman hon hade Chech som lagkapten.Sv: EM Fotboll Kvartsfinal
Men bara 6p upp till Cougarina så än finns det en bra chans även om jag har en spelare mindre i finalen.
"Giris FF" lurar i vassen och ser farlig ut.
//DHSv: EM Fotboll Kvartsfinal
Nu jobbar Vi för Pellesoft Team. ! Köp Portugiser Figo o Decco mfl.
Skit i Era personliga placeringar , nu skall dom 5 bästa PelleSoft Team få en hedervärd placering !
Johan du har den tyngsta lasten Rookies du räknas bla de 5 bästa och du får tyngd !
Tycker SvenSv: EM Fotboll Kvartsfinal