Halloj. Ser och förstår att du har en stor/bra grej där ! Juggernaut, Nej de har en egen variant.. Men jag har sett PocketPC's som har samma finess. Däremot med den uppochnervända displayen, det är ju också en variant förstås.. Signaturer och överföringar.
Efter att ha jobbat på ett budföretag i snart tre år och hanterar ett X antal 1000 A4 papper med kvittenser så undrar jag hur svårt det egentligen är att använda sig av en PDA med möjlighet att signera inom en ruta och sedan lyckas överföra denna bild tillsammans med lite data (datum, tid, fraktsedelnummer) till en server? UPS och många andra har ju systemet så det kan ju inte vara omöjligt.. Jag tänkte försöka mig på att få till något sånt, stövla in till chefen och slå den berömda näven i bordet. Men innan något sådant händer så måste man ju ha ett humm om vad som krävs och exakt hur svårt det är att utveckla en sån snurra.. Någon som har någon erfarenhet av det??
Som det ser ut nu så har jag tillgång till en Windows CE baserad Compaq (vet ej modell, men det är någon 1-2 år gammal historia de har liggandes på jobbet) med inbyggd mobiltelefon (GSM/GPRS).Sv: Signaturer och överföringar.
Jobba vidare, det är din ide !Sv: Signaturer och överföringar.
Kan bara tala ur egen erfarenhet, men jag fick ett paket med UPS och de hade någon form av liten handator (dock ingen PDA eller Tablet PC) med en display som man skrev under på. Inga papper, ingenting. Budet bara knappade in lite och fick fram min leverans och så signerade jag. Den var till och med så smart utvecklad att display satt upp och ner sett från hans håll så den blev rätt från mitt håll.Sv: Signaturer och överföringar.