Phuu vilken slutstrid Ett stort Grattis till Per-Erik Modig som gjorde ett kanonryck sista omgången (345 p) mm jag kunde ju bara byta tre gubbar men alla var greker :) Men du valde fel Greker du kunde ha avancerat kraftigt om du tagit målvakten mfl. Förutom att jag lyckades få med en avstängd grek som lagkapten... ash jag var inte så intresserad efter ett tag. Grattis Per-Erik! Aftonbladet tänk på Ert ryckte ! Drömelvan var ett fiasko !!! Dom skulle ge oss ett sk. Pampsnitt ! PelleSoft Team Var tog det vägen ?EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
hade många Greker i sitt lag , kära Puman blev 2:a omsprungen på upploppet. (316 p)
Totalt fick PelleSoft Team ett snitt på 293 p får se hur långt det räcker.Inte klart i skrivande stund.
http://dromelvan.aftonbladet.se/
mål
1 Per-Erik Modig Giris FF 345 8
2 Anna-Karin Söderberg Cool Cougars 316 5
3 Daniel Hermansson Hermans Hjältar 310 6
4 Petter Nyblom ArsenalFC 287 5
5 Sven Å Persson SvenPonFF 280 4
6 Fredrik Molnar Budda FF 256 4
7 Carsten Johansson Cazz FC 249 4
8 Johan Rosengren (president) Rookiesarna 207 1
9 Kari Andersson Söders höjder 199 0
10 Mikael Wänberg Elite City BK 160 5 Sv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Sv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Kolla GirisFF han tog dom optimala.Sv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Man ska inte ha så bråttom jämt :o(
Det kanske var tur att man tappade geisten ett tag när det krånglade så man hade en del byten över mot slutet.
/Per-ErikSv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Är inte så intresserad av fotboll men det var väll lite kul men inget jag följde dagligen utan gick in då och dåSv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Grekerna sabbade det mesta för mig. Jag satsade först mest på Frankrike sen Tjekien och avslutningsvis Portugal. Men jag måste säga att dom spelade lite tråkigt men väldigt smart och effektivt.
/DHSv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Dom får betyg 1 av 5 möjliga. I morse kl 10:00 när dom har sagt att resultate skulle presenteras
skrev dom att en kille från Bjuv vunnit med 421 p. Nu när deras djä... phpnissar jobbat ett tag med
databasen så blir det en annan,med 591 p. Dom har mycket att lära !!!
Dom har aldrig klarat att innehålla 10:00 , som står i deras prospekt. Huvudintryck dom har haft
för många php och amatörer i sitt team. Sv: EM Fotboll PelleSoft Team tävlingen klar
Dvs snittet på vår liga. Vi hade 293 men det är inget vinnande resultat , men ändå ? av 7000 ligor ?