Tja, joaahl, Låt honom njuta ... det är ingen brådska...Var finns det forum för Pellesoft förbättringar?
sitter precis och letar igenom forumen efter ett par problemlösningar. Det roliga med Pellesoft är att jag stöter på andra inlägg som är guld värda för andra projekt...
MEN jag skulle vilja kunna komma tillbaka till dessa guldkorn... finns det en 'min-egen-favvo-lista-funktion'?
Sedan så kanske det kunde finnas try catch på javascripten på sajten så att ni får möjlighet att skicka felrapporter automatiskt ...
mvh
Jocke
PS. Jovisst ... kan man sätta browserbokmärken men dessa är burkspecifika DSSv: Var finns det forum för Pellesoft förbättringar?
Uppe till höger på pellesoft kan du se en utgråad knapp med texten ""Bokm'rken". Det är en funktion som kommer men som pga av tidsbrist inte är klar ännu. Pelle njuter nu av en välförtjänt semester så vi kommer nog inte se någon större aktivitet innan sommaren närmar sig sitt slut.Sv: Var finns det forum för Pellesoft förbättringar?
En annan sak är att kanske agenten skriker till när man fått svar på forumsinläggen? OOps såg det inte först
mvh
Jocke
PS Power Meet i Västerås nu ... V8orna får tangenterna att skaka DS