Nu var det igång igen lol sorry, var lite stressad då och glämde skicka upp den nya filen nu fungerar det. Har även lagt länken på framsidan på pellesoft - kul att du gör aktiviteter cazz... Alltid kul att bli uppskattad och visst, hoppas jag på många många poäng till alla Jag håller för närvaro på med den nya versionen av Veckans Tips så den funktionen kommer Musiktema.. Nice.. Det ska bli spännande att se om man hade rätt på det man trodde sig kunna.. 21 st har tävlat (23 igentligen men dom skrev inte in något namn) 26 st har spelart när det är 20 min kvar, inte alls dåligt. Va de inte 1996 som gyllene tider senast va ute i landet å spelade? ;) Oj fan, hmm undrar vad jag fick 1997 ifrån :-/ Tyckte frågorna var lite väl riktade mot en ganska snäv typ av musik... Jo det stämmer, jag kunde ju ta om det mesta även Dansmusik och som du sa klassisk musik men men, temat kommer säkert tillbakaVeckans tips. Tema: Musik
En 12 gick ut förra gången
http://www.cazz.se/tipsetSv: Veckans tips. Tema: Musik
Sv: Veckans tips. Tema: Musik
Kul att så många är med, har ni några önskemål på ändringar och det annars kommer den nya versionen nästa tävlings dags och då kan man se dom tidigare tävlingarna.
Hela 6 st 12:or och 8 st 11:or, det måste visa att antingen var denna veckas frågor för lätta eller så har vi väldig musikintresserade medlemmar.
Grattis till er alla.Sv: Veckans tips. Tema: Musik
Ahh satt och tänkte på albumet som kom ut 1997Sv: Veckans tips. Tema: Musik
Handlar det om musik skulle det väl även ha avhandlat Beatles, Beethoven, Led Zeppelin, Sex Pistols, olika eurotechno-band, etc.
Även om man bara håller sig inom ganska populär musik så finns det mycket som inte togs upp.
Och jag hade gärna sett en blandning med lite obskyra musikstilar; underground hiphop, olika sorters hat-musik, hela floran av elektronisk musik (okej, Jarre kanske kan representera det lite), och massa musik som jag inte lyssnar på (soul, jazz, blues, rnb, osv.)
Det jag menar är bara att det inte säger så mycket om musikkunskaper i allmänhet. (och jag hade säkert inte fått speciellt högt på en sån heller, det är inte det)
Bara en tanke.Sv: Veckans tips. Tema: Musik