Det finns redan på exempel pricerunner och andra ställen betygsättning på företag och produkter men man vet ju aldrig riktigt vad det är för snubbar som skriver utan det kan ju rent vara personer från företagen som skriver. Självklart ställer pellesoft upp som "tyck å tryck" - ge mig något att gå på så kan jag sätta upp något sådant. Hej Pelle, kul att du gillade idén. Håller med, jag funderade också på något liknande innan här, som till exempel ett forum för hårdvara osv. Har märkt att det är en hel del såna frågor som dyker upp i skrivlådan. Kan ju ha liknande system som i Tips/Tricks sidan.Betyg på företag och produkter
Eftersom man köper mer och mer från internet så kanske Pellesoft har en sida där medlemmar kan sätta betyg på företag och produkter.
Det finns många medlemmar som har en stor efarenhet från både privat och jobbet och då kanske man skulle ha en liten avdelning där man kan sätta betyg och sen varför.
Då känner det mer lugnare för man vet att många medlemar har kunskap om vad som är bra och vad som är dåligt.
Kanske är en onödig sak på Pellesoft men det tycker inte jag eftersom många frågar just oss vad vi rekommenderar.
Vad tycker ni, är det något man kan spåna på och fråga Pelle eller är det något man kan lägga ner direkt.
Jag köper en hel del privat som jag kan skriva om och det finns fler en jag som köper på internet.Sv: Betyg på företag och produkter
Sv: Betyg på företag och produkter
Eftersom man vet inte hur mycket olika produkter som kommer med annars kunde man ha typ
Skärmar
Skrivare
Modem/Bredbanddelare
Tagentbord/Mus/Trackball/Pekdon
Moderkort
Processor
Hårddisk (Kanske inte sådant man tänker på att fråga)
Chassi
Fläktar
osv............
Igentligen kan man ta nästan allt som har med hårdvara på en dator?
När det gäller program kan det ju vara allt som
Ritning
Kontorsprogram
Grafikprogram
Webbprogram
osv..........
Det man kanske mest frågar är just kringutrustning till sin dator som scanner, digitalkamror, skrivare, bildskärm.
Sen om man verkligen ska spåna låååååångt så kan man ta olika bredbandsbolag och deras tjänster, är dom så bra som dom låter oss tro.Sv: Betyg på företag och produkter
Men Cazz idé är mycket bättre.. Som sagt på pricerunner är det säkert många företag som skriver recensioner om sig själva.Sv: Betyg på företag och produkter
En meny och flera undermenyer.
Man kan ju börja smått och sen bygga ut det med flera underrubriker.