Jag har hört att "superkänsliga ollon" leder till för tidig utlösning. Så hur skall man då kunna uppnå ett bra sex liv? :oP För tidig utlösning måste vara hur bra som helst, det kan ju faktiskt bli lite trist att ligga och gnida timme ut och timme in... <b>kan man ha ett bra sex liv ?</b> Utlöste det med : Självklart kan man ha det. Parametrar som saknas är fantasi, utforska, variera, testa, vara lyhörd samt att våga prata med varandra hur man vill ha det. Har man haft flera tjejer så vet man att ingen är den andra lik (utan att gå in på detaljer). Vågar man då fråga vad partnern tycker om har man kommit bra långt i sitt sexliv. Sex är matematik. Barn är logaritmer. De uppstår genom utlösning ur potens. Absolut fel forum att prata om sånt här i, men ändå... =) > "sex liv ?" En katt har nio liv. (Tala om särskrivning) Frågan är ställd till Liv, saknas en stor bokstav bara. Haha, ett annat sätt att se det på är att onani är sex med den man älskar mest.Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
Om inte jag misstar mig är klitoris betydligt känsliggare än ett ollon. Många kvinnor upskattar inte direkt stimulering av klitoris. Vilket känns obehagligt.
Oavsett tycker jag Pellesoft är fel forumet at dra upp detta inlägg. ;o)Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
Nej, men man kan ha ett bra sexliv. (http://skrivihop.nu/)Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
using System.Configuration
.
.
.
ConfigurationSettings.AppSettings.Set("sensitivity","low");
ConfigurationSettings.AppSettings.Set("duration","medium");
Men tänk på att detta är upp till systemet du opererar på. Olika plattformar är en djungel men kan bara hitta harmonin mellan de olika nycklarna 'sensitivity' och 'duration' kan man uppnå mycket bra prestanda både för klient och server.
Har jag missat några settings?
mvh
Jocke
PS. I dagarna med så mycket virus kan det vara bra med en bra firewall DS
Rörande utlösningar för tidigt eller för sent är det nog mer så att det faktiskt inte är det viktigaste, man skall ha skönt tillsammans och det är inte alla som kan få det vilket inte är ovanligt - och då får man ju ta till andra medel och testa vad som är så skönt som möjligt för sin partner.
Bort med prestation och in med njutning. Var spontan och våga lite. Sex är en gåva vi fått av gud så den skall man vårda ömt och mycket.Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
The Flood is over and the ark has landed. Noah lets all the animals out and says, "Go forth and multiply."
A few months later, Noah decides to take a stroll and see how the animals are doing. Everywhere he looks he finds baby animals. Everyone is doing fine except for one pair of little snakes. "What's the problem?" says Noah. "Cut down some trees and let us live there", say the snakes.
Noah follows their advice. Several more weeks pass. Noah checks on the snakes again. Lots of little snakes, everybody is happy. Noah asks, "Want to tell me how the trees helped?" "Certainly", say the snakes. "We're adders, so we need logs to multiply."
Uppgradering av relationer:
http://www.skrattnet.se/datait/flickvan_3_2.aspSv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
Med tanke på min flickväns intressen så tror jag att hon aldrig skulle läsa här, och därför vågar jag skriva följande:
Anders är längre än Bertil.
Calle är längre än Anders.
Alltså är Calle längre än Bertil.
På samma sätt är det så här:
Inget är bättre än sex.
Onani är bättre än inget.
Alltså är onani bättre än sex.
Vet ni förresten vad som är så kletigt och äckligt i matteboken?
Det är Pythagoras sats. (Fyyyyy vad dålig... =) )Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?
Kan man ha ett bra sex, Liv ?
Jorå, knallpulver och dill så löser sig allt, säger hon....Sv: Djärv diskussion: kan man ha ett bra sex liv ?