Nu var det dags igen och denna gång TV-Serie och då tror jag många får höga poäng och även ett antal 12:or det var en hel del personer som hade det innan så gratis och nu kör vi Kul med tips, men synd att inte rätt svar finns som alternativ. ohhh vad är det nu som du tycker inte stämmer? Skrev bara fel namn, tänkte inte så mycket på det utan det var visst en stor internetställe som hade fel namn på det, nu är det fixat och ni som känner att p.g.a. det så gör om den så tar jag bort ert gamla resultat innan måndagen. Nja Cass, i och med att jag hadde lagt ner väldigt lång tid på att få min app att fungera, så blir jag nog lite besviken på mig själv, när sådana buggar dyker upp. Jovisst blir man lite tjurig när man inte ser felet eller man har gjort fel, det blir jag åxå men på sådant här tar jag inte det så allvarligt utan bara fixar det till nästa gång.Veckans tips. Tema: TV-Serie
http://www.cazz.se/tipsetSv: Veckans tips. Tema: TV-Serie
Sv: Veckans tips. Tema: TV-Serie
Skicka ett iMail till mig så får jag reda på det
8 st har spelat vid denna tidpunktSv: Veckans tips. Tema: TV-Serie
Det är ju enbart jag som själv kan komma på frågor och svar eftersom jag kan ju inte be någon om hjälp :)
Ber om ursäkt.Sv: Veckans tips. Tema: TV-Serie
Sen vet jag ju med mig, att när duktiga programmerare dyker up (som ni), då ser dom det med andra ögon än jag själv.
Jag får fortsätta att bugg-kolla...Sv: Veckans tips. Tema: TV-Serie
Denna tävling kör jag bara på skoj skull för att ge lite kul saker på helgerna :)