...Aftonbladets Robert Collin igår skrev att han vill ha 130 som maxfart på motorvägarna samt idag skriver om hur han själv har åkt i 140 km/h på motorvägen, och detta samtidigt som samma tidning (Aftonbladet) bara för några månader sedan mer eller mindre ville avskaffa kungahuset p g a Kungen hade kört för fort. ja o mer o mer processorkrävande oxå:( :-) Aftonbladet är "rolig". OH MY GOD!!!Provocerande är det när...
Jag håller förvisso med om att man gott kan höja hastigheten på vissa motorvägar, men det är jävligt irriterande när man bara för några månader sedan på en dag eller två skrev ungefär 10 artiklar samt diverse kolumner från Lena Melin m fl om hur avskyvärt det var av Kungen att åka för fort. "Vansinnesfärd" var ordet man använde...
Aftonbladet m fl tidningar är på en vansinnesfärd mot omoral och skenhelighet...fast det var väl inget nytt...bara en observation...Sv: Provocerande är det när...
Kör en miniITX som går hur bra som helst men inte på aftonbladets sidor då den snabbt blir varm....Sv: Provocerande är det när...
Här är en annan sak som är så otroligt dumt och ogenomtänkt.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,511065,00.html
Längst ner står det:
"Skilsmässan ägde rum under våren, i dag lever hon med skyddad identitet i sitt barndomshem."
Så var det med den skyddade identiteten.... :-/
/JanneSv: Provocerande är det när...
Hur korkade är dom? :-)
Varken chefredaktören, Lena Melin eller Robert Collin behagade svara på mina klagomail angående deras hyckleri. Antar att dom kände sig träffade av kritiken. Jag brukar annars få svar från Lena Mellin när jag skäller på henne, vilket har hänt några gånger.
Jag tycker fler människor ska klaga, det är ju så enkelt att skicka ett surt mail :-)