Det är ju inte så underligt att USA har fått detta smeknamn. Lyssnar mycket på P1. Nu har ännu någon blivit nerstucken i Rosengård. Låter som om SvePon inte känner någon person över huvud taget som härstammar från något land söder om tyskland. <b>Sven Sverige Demokrat som ibland blir hatisk !</b> <b>Sven Social Demokrat som ibland blir hatisk !</b> Uppväxt alldeles bredvid ett mycket invandrartätt område så kan jag ju genast säga att det knappast är "misstro till individens vilja" som är skälet till problemen i invandrartäta områden. Samma problem har alltid funnits bland underklassen, men i invandrarnas fall är det värre av två anledningar; de har automatiskt en barriär mellan sig och samhället och de har en automatisk gemenskap som gör att de skiljs från övriga samhället. <b>Det enda sättet man kan bryta ett sådant mönster är politiska beslut. Invandrarfamiljer behöver snabbt assimileras, snabbt få utbildning i svenska och snabbt ges en bostad i ett vettigt område.</b> <b> Handlar det inte om att vi svenskar måste våga öppna oss för det okända? dvs invandrare och deras kulturer. Mycket av rasismen bottnar i dåligt underbyggda kunskaper och feghet, det är lättare att stöta bort sådant som är obehagligt än att ta itu med det. problemet är väl kanske att många ink jag själv fått en dålig bild av invandrare .. självklart begriper jag att det finns många duktiga och trevliga invandrare. Tycker det är tråkigt med sådana personer som Silvio. Om alla hade en inställning som han skulle ingen våga kritisera invandring/invandrare. Man må tycka vad man vill, men respektera andras åsikter. En rasist är en person som tycker illa om någon enbart för att den personen tillhör en specifik grupp (ja, jag vet, lite förenklat). Alla ska hållas ansvariga för sina handlingar, men inte för vilka de är/har för ursprung! Trash, Jag bryr mig inte om påhoppen om mina ev "rasse" åsikter, Sven, skärp dig. >Sven, skärp dig. Intressant diskussion, alla är måna om att inte kallas för rasister men ingen förnekar sin egna främlingsfientlighet... Jag skulle skulle gärna se en integrationsminister som Jag är Social Demokrat och absolut inte rasist. Men ! jag är inte rädd för att ha åsikter om Hemskt att läsa den här tråden. Så insnöade som vi Svenskar är, helt otroligt. Sympatiserar till 99 % på ditt inlägg Men ! >"I princip var tredje-fjärde kvinna i Sverige har råkat ut för en våldtäkt" Jag vet faktiskt inte exakt vad siffran är, men att den är fel erkänner jag. Sen om det är mer eller mindre är lite mer knepigt att avgöra. >Mannen hotade med att spotta tjejen i ansiktet. "En 25-åring sköts till döds " Ge dig inte Putin ,ge Er inte FrankrikeDen Store Satan !
Nu har dom funderingar på varför att valet i Venzuela inte gått rätt till.
Det finns olja i Venzuela, kommer dom även att ifrågasätta valen/valjakten i Norge ? :-)
(Nu skickar jag på rätt sätt får se om det blir 2)Sv: Den Store Satan !
Då uttalar sig en ytis "nisse" .Dom har sattsat miljoner på detta projekt.
"Varför satsar dom inte mer"
När skall dom bli självgående ? Jag är inte "rasse" men !? när skall dom förstå att det är dags
att ta ansvar för sina egna "tossar" och sina egna ? och "kugga" in i det svenska samhället.
Vi Accepter Inte deras kvinnosyn,..! Vi Accepter inte hur dom uppfostrar sina söner !
Och det kommer Vi aldrig att göra. "Take It or Leave It".
Hur mycket djä.. ytis bullshit skall Vi behöva lyssna till innan Vi "storknar"
Ge dom gratis AK 4 och ammunition så dom får rensa ut bland dom själva !
Sven Social Demokrat som ibland blir hatisk !Sv: Den Store Satan !
16-åringen som stack ner 29-åringen, som för övrigt försökte avstyra ett bråk, kommer inte från något land med så värst stora problem utan från spanien.
Du kanske borde lära dig lite mer om hur det sociala hanterar "problem"-områdem, t.ex Rosengård, innan du öppnar käften eller sätter dig vid tangentbordet.
<b>Jag är inte "rasse" men !? när skall dom förstå att det är dags
att ta ansvar för sina egna "tossar" och sina egna ? och "kugga" in i det svenska samhället.</b>
Enligt mig så är du rasist. Dessa problem uppstår lika mycket på "den svenska sidan" av vårt samhälle, nackdelen är då att man aldrig hör talas om det eftersom det inte har något större nyhetsvärde. Det säljer helt enkelt inte lösnummer.
Att slussa in invandrare i det svenska samhället och "gemenskapen" är inte lätt eftersom det finns allt för många med samma inställning som du.
Ett exempel: Du är personalchef på ett företag. En svenskfödd person söker en tjänst på det företaget. Samtidig så söker en person av utländsk (icke-europeisk) härkomst samma tjänst. Skillnaden mellan dessa två personer är att personen med utländsk härkomst har en aningen bättre kvalifikationer än den svenskfödda. Du tar med 99,99% säkerhet och anställer den svenska killen. Varför? Jo, du känner dig hotad av någon som inte har samma kulturella bakgrund som du.
Och börja inte ens att ta upp det här med kvinnosynen. Även här har du gått på medias "propaganda" om att alla som kommer från t.ex Irak har en nedvärderande och omänsklig kvinnosyn.
Skärpning! Skaffa lite information innan du gör din röst hörd.
Jag vil läven ändra din sista rad till följande: <b>Sven Sverige Demokrat som ibland blir hatisk !</b>Sv: Den Store Satan !
hörru du silviof , du är inte en jävla milimeter bättre än någon rasist.
jag brukar inte hålla med sven ,tycker oftast han är en jobbig gubbe , men om du stämplar honom som något han inte är så är du jävlarimej inte bättre än någon rasist..
//RogerSv: Den Store Satan !
Men Sven då, dina socialdemokrater har ju till och med erkänt att de misslyckats med
integrationspolitiken, det stora felet ligger alltså på socialdemokraternas politik.
Här är det samma sak som alltid, misstron på individens vilja, man föser in folk i systemet
och låter dem sakta men säkert brytas ner. Viljan att lära sig och anpassa sig försvinner med tiden
då ansvar tas från axlarna. Whehe, socialdemokratin så som den fungerar i verkligheten.
Dock inte sagt att det inte finns invandrare som kämpar på och faktiskt lyckas hyggligt bra ;)Sv: Den Store Satan !
Det absolut bästa sättet hade helt enkelt varit att minska segregationen. Om du tror att "marknaden" tänker göra några större kraftansträngningar för det, MK, så är det ju sorgligt... Det enda sättet man kan bryta ett sådant mönster är politiska beslut. Invandrarfamiljer behöver snabbt assimileras, snabbt få utbildning i svenska och snabbt ges en bostad i ett vettigt område.
Naturligtvis finns det alltid folk som är företagsamma och kräver att få börja arbeta, och som anstränger sig för att lära sig svenska trots att myndigheter inte räcker till. Men i allmänhet måste man ta hand om nysvenskar bättre än man gör idag, eller helt enkelt inte släppa in en enda till som inte kan redovisa en detaljerad plan på deras tänkta sysselsättning. Det kommer aldrig att ske med "marknadskrafter".Sv: Den Store Satan !
När folkpartiet föreslog minimikrav svenskakunskaper för att få bli svensk medborgare stämplades de som rasister, när det politiska klimatet inte tillåter såna idéer för att de är för radikala så kan undra hur invandrare ska kunna assimileras.Sv: Den Store Satan !
Det absolut bästa sättet hade helt enkelt varit att minska segregationen. Om du tror att "marknaden" tänker göra några större kraftansträngningar för det, MK, så är det ju sorgligt...</b>
Och det verkar väl nästan som att du missförstod mig? - Allt handlar inte om "marknadskrafter",
däremot missar socialdemokratin den enorma vilja som finns hos en stor del av invandrare och
därmed förlorar vi fler arbetsföra personer.
Jag hade själv gärna sett ett språktest, samt kanske även placering av invandrare(de första två åren)
i områden med mycket svenskar, för denna anpassning. På så vis får man lättare att lära sig språket
samtidigt som man kan lära sig hur svensken fungerar.Sv: Den Store Satan !
Sen bör man inte glömma bort att rasism även förekommer bland mörkhyade mot vithyade så "vi" är inte ensamna om att vara rasister.
//Anna-KarinSv: Den Store Satan !
men när man läser om tex gruppvåldtäkter i tidningarna och att dessa i princip utförs i 99% av fallen av invandrarkillar så tycker jag inte det är så konstigt att folk blir mistänksamma.
men man ska väl kanske inte tro på att som står i tidningarna så vi kan väl ta mina egna erfarenheter som exempel istället.
när jag var omkring 18 och var på en fest så stormade ett gäng invandrare (araber och afrikaner) in i lägenheten med en stor bowie kniv och vifftade.
ungefär i samma veva så var vi på en annan fest där en arabisk kille satte en kniv mot min hals för att han ville ha "ÖL" (!)
ganska nyligen träffade en kvinnlig bekant till mig en afrikansk kille som var så trevlig o bra (skulle bli ambulansförare) ... två veckor senare dunkar han hennes huvud blodigt mot en stenvägg..
det är några av dom dåliga bilderna jag själv fått...
som sagt , jag begriper att inte alla beter sig så...
men eftersom jag aldrig blivit påhoppad av någon "svensk" eller känner någon tjej som blivit misshandlad av en svensk kille (känner säkert flera som blivit det utan att dom sagt något .. men har iaf inte sett någon som fått ett stort blodigt hål i huvudet)
tala då om för mig hur man ska veta vilka invandrare man kan lita på och veta att dom är bra , när alla invandrare (afrikansk/arabisk bakgrund) som jag träffar/får in i min bekantskapskrets gång på gång ger mig samma bild.
självklart ska man inte dömma någon i förväg ... men det blir väldigt svårt när man sett samma dåliga beteende om och om igen
//RogerSv: Den Store Satan !
Problemen kvarstår. Titta när vi åker utomlands, då har vi svårt att smälta in i samhällen och få en bra kontakt med lokalbefolkningen. Varför? Jo, för att vi söker oss hela tiden till andra svenskar och vi kräver att de ska anpassa sig efter oss. Livet fungerar inte på det viset.
Ska man bli något får man kämpa för det och offra sig. Det är så lätt att skylla på andra när det går snett, men vad hjälper det. Bättre att titta på sig själv och se vad man kunde gjort annorlunda.
Och visst kan man vara rasist fast man är invandrare. Jag känner flera invandrare och en av dem hatar sina kompisar för vad de är. Han känner en kvinna som bott i skåne i 7 år och hon har träffat en enda svensk på den tiden, en man som hade hennes ärende på invandrarverket.
Jag dömer ingen och vill människor som hon göra det valet så är det upp till dem. Det sker bland svenskar med. Men man ska då inte skylla på andra om man vantrivs med det. Man själv gör valen.Sv: Den Store Satan !
Om en person skulle överfalla mig så skulle det inte vara en arab/afrikan/korean eller svensk, det skulle vara en person/en individ som gjorde det. Måste man alltid se till hudfärgen?
/Ale ThoorSv: Den Store Satan !
det systemet fanns tidigare i Sverige (många, många år sedan).
Min kompis föräldrar fick visa sina kunskaper i Svenska innan medborgarskapet godkändes ....
cya,
/PatrikBSv: Den Store Satan !
men tillåter mig att vara mycket kritisk till vissa beteende som kommer från dessa kretsar.
Har en grannekompis från Marocko som jag trivs jättebra ihop med.
Han går under smeknamnet Bin Laden när Vi är ute och drar en "bers" tillsammans.
Jag försäkrar Er att han inte känner sig mobbad och om jag minns rätt så har han själv myntat namnet.Sv: Den Store Satan !
Tänk kombinationen Knutby, frikyrkor, bunta ihop dom med "de kristna"
och följande citat:
"Hur mycket djä.. ytis bullshit skall Vi behöva lyssna till innan Vi "storknar"
Ge dom gratis AK 4 och ammunition så dom får rensa ut bland dom själva ! "Sv: Den Store Satan !
>Tänk kombinationen Knutby, frikyrkor, bunta ihop dom med "de kristna"
Undra hur det är ställt i Ola:s hjärnkontor ? mmm. man blir fundersam. !
Citat i kväll 2004-08-21
"Gäng våldtog ung flicka
Fyra unga män sitter anhållna misstänkta för en grov våldtäkt i Östergötland på fredagen.
Enligt ett pressmeddelande från polisen på lördagskvällen är offret en flicka i nedre tonåren.
Händelsen skedde i en lägenhet. "
Vågar Ni Er på en gissning vilket etniskt ursprung dessa 4 unga män har ?Sv: Den Store Satan !
Själv anser jag mig inte vara rasist men däremot så gillar jag inte att vi tar emot invandrare i den kvantitet vi gör beroende på att vi helt enkelt inte klarar av att integrera dom.
Sven och Roggan verkar vara urtypen för den farliga medborgaren för våra nysvenskar. De har båda fått en insyn av de nytillkomnas "jag-gör-som-jag-vill-kultur", en kultur som vuxit fram under hårda former. Jag har själv stött på den ett par gånger, jag har även sett den betvingas av en förälder som inte gillade sitt barns sätt att utöva sina självtagna "rättigheter". Istället för att se ner på de som missköter sig så kanske man ska fundera på om deras sätt att sköta sig kanske inte hänger ihop med ett större sammanhang, staten (och kommunerna) har för det första lyckats skapa mångkulturella stadsdelar som ligger jämte de "svenska" stadsdelarna. Dessa mångkulturella statsdelar är inte sällan bebodda av olika grupper som har långtgående konflikter med varandra och ytterst sällan finns det speciellt många "gammelsvenskar" i dessa områden. Kort sagt, staten har bäddat för ett tufft klimat där socialbidragstagare kan se sina "grannar" glida förbi i BMW'n, det enda som fattas är att staten förser dom med skjutvapen...
En annan jättemiss är att staten (enligt Mr. Wize) vid något tillfälle tydligen ansåg att språkbarriären inte är något jätteproblem (trots att vi har ett av de svåraste latinska språken som finns), detta leder till att slutna grupper får ett eget språk om de ens byter från sitt modersmål. Kort sagt, de kan inte kommunicera med omvärlden!
Den tredje missen är att staten inte lär dessa nysvenskar svensk lag, ordning och kultur samtidigt som den sett till att lagens väktare inte finns tillgängliga i en tillräckligt stor utsträckning. För att undvika kulturella krockar som kan resultera i övergrepp så är det ytterst viktigt att svensk lagstiftning undantaglöst gäller alla svenska medborgare. Mohammed ska inte kunna tvinga sin 18-åriga dotter att hjälpa mamma vattna geten om hon inte själv vill detta, hans 18-åriga dotter ska inte heller behöva vara rädd för att gå ut med en svensk kille eller vända sig till polisen om hon påtvingas ett giftermål. Alla former av brott mot den svenska lagstiftningen måste beivras och leda till en tydlig markering om att nysvenskarna är just svenskar och att deras kultur faktiskt får anpassa sig till lagarna.
Som svensk är det inte så underliga saker jag listat då vi är uppfostrade med att man ska ta seden dit man kommer, nysvenskar borde lära sig detta uttryck i högre utsträckning än de hittills gjort.
Detta inlägg är inte menat som kritik mot Sven och Roggan utan som en analys av vad de råkat ut för och de kringliggande orsakerna, själv har jag både positiva och negativa erfarenheter av invandrare. De negativa erfarenheterna tror jag oftast beror på de orskaker jag listat ovan och i vissa fall på grund av ren dumhet (grunden för alla brottslingars beteende). Jag har en vän som är uttalad rasist, han är inte elak eller dum utan bara trött på att hela tiden bli överkörd av sina grannar. Han kan inte gå ut ensam utan att riskera stryk, enligt mig är hans ställningstagande helt ok men enligt andra förtjänar han den risken varje gång han går ut. Man kan undra var friheten att ha en egne åsikt tog vägen i hans fall när folk tycker att han är ok att ge stryk bara för hans personliga ställningstagande.Sv: Den Store Satan !
resonerade ungefär som Trash. Och sedan kunde vi
avpolettera naiv-idealismens moder Demåna SalinSv: Den Store Satan !
beteende i de olika etniska kulturerna.Min gamla mor i Trelleborg(86) är "ursosse" Men! "rasse"
Hon har åsikter som får håret att resa sig på mig.Hennes rasism grundar sig på den stora sjukan
som äldre socialdemokrater och kommunister lider av. Avundsjuka.!
"Dom skall inte komma här och få bättre ställt än vi gamla hårt arbetande pensionärer har det."
"Detta eviga djä.. gnäll man hör dagligen från äldre sossar i insändare och P1. Vad kostar det,det är för dyrt"
Sanningen är att Sveriges pensionärer har det så djä.. bra så många av dem borde skämmas när dom
uttalar sig. "Det var Vi som byggde upp landet" får man jämnt höra.
Svaret blir som jag skrivit innan. "Vattnet som runnit förbi driver inga kvarnar".
Jag vill leva och dö i ett mångkulturellt samhälle,men accepterar inte kulturer som bla. förtrycker kvinnor.
Tex. anser jag att varje flickebarn i ca 12-16 års ålder skall genomgå obligatorisk gynekologisk undersökning.
Denna undersökning skall också kunna ske tidigare om misstanke uppstår.
Skolsköterskorna/lärare/kuratorer har ett mycket stort ansvar i denna ömtåliga fråga.
Visar det sig då att dom är könsstympade skall föräldrarna dömas till 2 års fängelse för grov misshandel.
Jag vågar utan omsvep skriva att vissa zigenarkärringar är djä.. på att stjäla och gömma under sina stora kjolar.
Det är ingen myt utan rak sanning.Sv: Den Store Satan !
SvenPon:
"Jag vill leva och dö i ett mångkulturellt samhälle,men accepterar inte kulturer som bla. förtrycker kvinnor."
Med andra ord accepterar du inte Svea Rike. Jag kan bara instämma.
Precis som övriga massmediala Sverige har du gått på myten att det är invandrarna som är roten till det onda och kriminella i samhället. Fakta, det våldtas, dödas, misshandlas tusentals kvinnor i Sverige. Man skulle behöva vara blind och dum för att tro att det bara är invandrare som begår illgärningarna. Likaså offren, man pratar inte om den helblonda grannkvinnan som fick huvudet inkört i väggen och dog av skadorna, av sitt helblonda ex, däremot hamnar garanterat "FATMA" på första sidan, med en stor rubrik, "HEDERSMORD". Givetvis med kommentarer av den "politiskt korrekta" Mona Sahlin om det hemska med arabiska män.
I princip var tredje-fjärde kvinna i Sverige har råkat ut för en våldtäkt, enligt era åsikter skulle det vara människor av utländsk härkomst bakom de flesta (utifrån det ni skriver, märkväl, jag generaliserar). Fakta, enligt alla undersökningar som man någonsin har gjort, bekräftar alla att våldtäkter oftast utförs av någon i ens närhet, en bekant. Enligt er skulle det betyda att människor med utländsk härkomst har ett jäkla nätverk.
Ni behöver inte gå långt för att inse att det inte hänger ihop. Fråga bara er själva, hur många människor av utländsk härkomst har ni i ert liv? Eller era föräldrar? Vi pratar inte om någon hej-på-stan-relation utan en närmare relation.
Inte nog med allt detta, för inte så länge sen kom undersökning/nyheten att Sverige har ett ruskigt taskigt näringslivklimat för kvinnor, tror att vi jämfördes med länder i Afrika, 3:e fucking Världen. I mitt tycke är det inte något positivt, eller?
Lägg ner det här tjafset, det finns bara en lösning, se till att sätta människor i jobb, SNARAST MÖJLIGT, enda sättet att få dem att känna sig delaktiga och få ett människovärde. Språket är inget hinder, det är en ursäkt som stat och den gemene svensken älskar att dra fram ur garderoben. I Gnosjö finns projekt som pratiskt bevisar att språk är inget hinder, där har man satt i system att anställa människor direkt, utan några löjliga prov och ABC kurser. Det har visat sig att fungerar över förväntan. Proven är till för staten och trångsynta infödda svenskar, inte för en nyanländ svensk.
Likadant är det med ungar till människor med utländsk härkomst, man tvingar dem att gå igenom särskola och special undervisning i Svenska, under sin skoltid. Helt emot vetenskaplig undersökningar, som hör och häpna, som visar på bättre resultat om man undervisar hela klassen i det nya språket istället. Undervisning i turkiska/arabiska/indiska!? I Sverige? Gud förbjude, tänker givetvis alla. Det är inget skolan, staten och Svenska folket vill prata högt om, för det passar inte in i deras trångsynta världsbild, där är främlingen den onde, det är honom det är fel på, inte mig, inte oss.
Inte oss, dem det är fel på. Vi är ju bäst, det har vi alltid varit, inte sant?Sv: Den Store Satan !
Det är "bullshit" och är inte sant. 0.2 % ligger närmare sanningen.
Du saknar sinne för propotioner ,om jag går ut och frågar 100 kvinnor i min hemort "Har du blivit våldtagen ?"
Så enl dig skulle 25 - 33 svara "Ja". Tror du själv på detta ?
Fö tror jag att i tävlingen om den Stora Satan så ligger USA i underläge när man ser dessa länder som
styrs av förbannade Mullor/Imaner med intellekt som skulle passa bra år 1000 men inte 2004.
De flesta västerlänningar som läst Koranen har stor respekt för denna,men det har inte dom.
Vi kan Koranen bättre än dessa djä.. Statans hantlangare , Mullor och villseledda Imaner.Sv: Den Store Satan !
Pratar vi om dömda handlingar, kan 0.2% stämma mycket bättre (med tanke på hur kvinnor drabbade av våldtäkt behandlas i svenskt domstolsväsende, ytterligare ett kvitto på hur duktiga sverige är på att förtrycka kvinnor), men alla instanser/undersökningar pekar på andra siffror, högre, mycket högre. Jag tror inte att det är så lågt som 0.2%.
Som sagt, kommer inte ihåg exakt var jag hörde siffran. Så det är bara att ställa sig i skamvrån med struten på ;o)
Det vi i Sverige behöver bli bättre på är att behandla alla kriminella gärningar likadant, oavsett vem som begått dem. Vare sig det handlar om kvinnovåld, ekonomisk brottslighet eller något annat olagligt. Det ska inte spela någon roll om man är man eller kvinna, inte heller om man är blond eller brun, inte heller om man är arbetarklass eller överklass. Idag finns grymt mycket orättvisor i Sverige. Om man hårddrar det skulle man kunna sig att vi idag har nått därhän att det faktiskt lönar sig med BROTT!!! Eller åtminstone är känslan den, eller vad säger ni?
Idag läste jag dessutom en mycket skakande insändare i SvD. Det var en tjej som råkat ut för något psykfall på pendeltåg/tunnelbana. Mannen hade börjat argumentera med tjejen och hennes kompis på besök från utlandet., för att få tillstånd ett bråk!? Mannen hotade med att spotta tjejen i ansiktet, varpå tjejen förklarade att hon skulle ge tillbaks. Mannen fullföljde sitt hot, och även tjejen. Som tur var, gick det inte längre än så och mannen gav sig av. Det riktigt sorgliga i sammanhanget är att det satt flera män runt omkring de personer som var inblandade, ingen lyfte ett finger, istället tittade man åt andra hållet. Den ende som överhuvudtaget gjorde en ansats till att ingripa var en äldre utlandsfödd herre, skrev hon.
Knappast talande för Svenskar överlag, men det visar på vi är dåliga på att stå upp för varandra. Det tycker jag är verkligen skrämmande, för det är som de säger: "Det enda som krävs för att det ONDA ska ta över här i världen, är att de GODA sitter tysta och intetsägande".
Oooppps, som ni har märkt brukar jag ha en tendens att falla bort från kärnan i ämnet, sorry. Det blir lätt så när ämnen som berör mycket kommer upp. Det var ett mycket bra ämne SvenPon. Vad tar vi härnäst, Aftonbladets kampanj mot de offentiligas pensionsavtal, eller den Svenska korrumptionen som majoriteten i Sverige väljer att blunda för?Sv: Den Store Satan !
Det är helt Ok att spotta en muslimsk kvinna i ansiktet vid ett(1) tillfälle.
När det brinner i hennes mustasch . Woops !
<Svenska korrumptionen
Jag är inte korrumperad , men mutbar ;-)
Säg vad man vill om mina inlägg men dom väcker respons. Det är min avsikt och lilla nöje :-)
"Provokatsi" som det hetter på rysska.Sv: Den Store Satan !
Enligt uppgifter till Aftonbladet har 25-åringen gjort något som gjort honom illa omtyckt i gängkretsar.
Bra naturlig utrensning.Ge dig inte Putin ,ge Er inte Frankrike
Fruktansvärt tragiskt. Men ! det går aldrig att ge sig i sådana här utpressningar !
Vem är den Store Satan , USA är ju bara pryoelev om denna titel !
Den stora knäckfrågan är Palestinasituationen.
Men tyvärr kommer det inte att hjälpa,dom kommer att hitta på nys trix som sk.rättfärdigar deras sjuka hjärnor
Utvisa alla Imaner som predikar våld, det är dom som är "satans" budbärare och dom kan inet sin Koran !
Iofs. är jag en ickevåldsmänniska men här gäller andra lagar. Skjut av alla Imaner som predikar våld.
Alla Imaner som predikar våld i det Vi nu kallar för Europa skall få två val ! En kula i pannan eller försvinn !