Efter att inte har kört i två veckor nu så får jag hoppas att ni saknar mitt lilla spel. Jodu SvenPon du får hålla dig men jag lovar minst en fråga i sport kan du, det vet jag. Min katt Greta Olivia hade 9 rätt inte dåligt av en katt. Ehhmm... Du borde kanske ta och titta över färgkodningen där man ser vad andra svarat.. Stämmer inte riktigt... Ja det ser lurigt ut Fidde har ju mest rött jag hade tre fel och dom svaren var röda så det är Ok Använder du google till sånt här? Är inte det att dopa sig? Antal rätt stämmer för samtliga men dom personer som inte fyller i en fråga blir det då konstig, nästa version kommer att fixa till det och skriva in att personen inte har svarat på frågan genom att göra den grå text. <b>Antal rätt stämmer för samtliga men dom personer som inte fyller i en fråga blir det då konstig, nästa version kommer att fixa till det och skriva in att personen inte har svarat på frågan genom att göra den grå text.</b> Det är ganska så enkelt.Veckans Tips.
Denna gång har jag gjort det extra svårt om jag får säga det själv (Hade inte så många rätt själv)
Denna gång har det ingen tema men kan säga att det är lite blandning på Sport/Kultur/Historia
Lycka till
www.cazz.se/tipsetSv: Veckans Tips.
Dom andra är fasiken svårareSv: Veckans Tips.
Det var lurigt,men man hitar de flesta svar på Goggle med ett enkelt sökord.
Det där med långdistanslöparen var lurigt är det verkligen inte Statisk ?Sv: Veckans Tips.
Sv: Veckans Tips.
Sv: Veckans Tips.
Själv svarar jag alltid på kunskapsfrågor utan hjälp från fuskmanicker i stil med google...Sv: Veckans Tips.
Vad tycker ni om frågorna och kvaliten denna gång, tycker ni tema är bra eller ska det vara som denna.
Tänkte faktist lite på SvenPon på segel frågan så det kanske var lite fusk det :)Sv: Veckans Tips.
Huh? Innebär det att det blir rött om man inte fyller i en fråga? Isåfall får man rätt om man inte fyller i?
*förvirrad*
Förklaringen funkar ju inte riktigt på den som fick 11 rätt, det mesta var rött..Sv: Veckans Tips.
Den nyvarande systemet gör så att den lägger ihop alla svar och i mellan finns det :, den splittrar sen när man vill se vad man har svarat rätt och vad man har svarat fel.
Eftersom personen fick 11 rätt (Den rättningen kör på ett annat system som inte kan bli fel, i alla fall dom gånger jag har testat) så har den personen struntat i att svara på en fråga (vad jag kan se så har han inte svarat på frågan 1) detta gör att splitten tar fel och då blir det en kedje reaktion så den vet inte riktigt var den är när den ska presentera svaret i avancerad läge.
Den nya versionen kommer att lägga in siffran 0 så splitern blir rätt ex istället för :X:2::1:2:1:X:1:2:2:2:1 så blir det 0:X:2::1:2:1:X:1:2:2:2:1 som i sin tur när det skrivs ut att har personen fått en 0 så har personen inte svarat på den frågan (eller glömt).
Visst kan man göra så den säger till fast det får jag se längre fram när jag ska göra en nyare version.
Detta jag kommer att göra nu tar bara några minuter att fixa till fast resultatet kommer inte att visa sig fören nästa tävling.