Han har rätt Holländaren sänk skatten på alkohol. Så Sven kanske förstått att individen kan ta egna vuxna beslut? - Och att det beslutet inte innebär >Sven konverterterat till nyliberalismen... =) Lyssnade just på hur GP uttryckte sig i gisslandramat. Så talar en statsman ,kritiserade Rysslands politik Vi måste pränta in i våra barn Att ! Du har ansvar för ditt eget liv ! <b>Vi måste pränta in i våra barn Att ! Du har ansvar för ditt eget liv ! Vem bryr sig om en sketen sänkning av spritskatten? Det blir max 40% sänkning efter vad jag förstått, dessutom vet man inte om det blir på sprit öl eller vin? 40 % låter mycket säger ni? Räkna ut själva vad det blir och jämför med priserna i danmark. Eller ungern, estland, polen. Eller varför inte USA?Spritskatter igen !
Ta hand om Era söta små "ungdjävlar" och predika och förgå med gott exempel ,inför en ny alkoholkultur.
Det finns bara dena väg, allt annat är "flumtänkande", om du samtidigt kan få din dotter att sluta röka så blir det bra !
Det kommer att ta en generation eller två, men det är den enda vägen !Sv: Spritskatter igen !
att man super ihjäl sig enbart för att spriten är billig? - Samt att man inte lär sina barn att supa som
svin?
Fortsätter det i den här stilen har snart Sven konverterterat till nyliberalismen... <b>=)</b>Sv: Spritskatter igen !
Njaa det verkar som dom sålt "taskan" till moderaterna så det är inte min likör.
Det kommer att bli många skratt och skämt om de 4 :as gäng, hur fae.. tror ni att dom skall
kunna komma överens med bondemaffian och mörkermännen (Knutbyfolket) och KD
Som jag skrivit innan jag supportar att dom vinner 2006 så dom får visa sitt riktiga ansikte.
Dessa "flumm"uttalande man hör under veckan går inte svenska folket på. Realpolitik gäller
med väl definierade visioner och budgetdetaljer. Vi har vår hushållskassa, nu vill jag höra i detalj
vad som skall skäras bort och vad som skall tillkoma och "var skall Vi taett Erk du Maja du".
Jag tillhör dom som talar med förakt om "flummvänstern" nu har vi också fått "flummhögern" på halsen .Phuuu.Sv: Spritskatter igen !
i Tetjenien(skit i hur det stavas) Men ! deklarerade hårt hur Vi känner avsky för dessa djä.. missfoster
med sitt muslimska "bullshit" som ställer till detta djävulskap, Den Stora Satan har åter visat sitt ansikte.
Skall med intresse lyssna till hur "flummnissen" Reinfeldt formulerar sig.Sv: Spritskatter igen !
Detta strider inte mot att du kan vara Social Demokrat !
Göran Persson är en statsman, alla i de 4:as gäng är pajaser !
Tänk till gott folk ! Kan Ni tänka Er Reinfeldt stå och representer Sverige. "Blötdjur" "fjollor"Sv: Spritskatter igen !
Detta strider inte mot att du kan vara Social Demokrat !
</b>
Jo, det strider mot socialdemokratin. Vill man fortsätta försämra tillvaron för den fattiga delen av det
svenska folket ska man givetvis fortsätta vara socialdemokrat. Har man däremot tro på människans
vilja att göra rätt så kan man inte vara socialdemokrat, det strider mot politiken helt enkelt. Altruismen
hyllas medan beslut som gynnar en själv föraktas...
Och Reinfeldt är alldeles för mesig. Han drar sig åt mitten vilket givetvis inte är bra...Sv: Spritskatter igen !
All "skattesänkning" som de där dumma avundsjuka jävla sossarna utlovar tas ju bara igen på nåt annat. Bensin. Bilskatt. Eller så blir det en höjning av momsen. You name it. Även om det inte är klart på VAD de kommer att kompensera för sänkningen av spritskatten, så kan ni ge er fan på att så kommer att ske.
Staten är den största boven av alla. De ger inte bort nåt gratis. Herregud, de måste ju få in pengar så de kan avlöna alla kontorsråttor i byråkratin. Och politikerna måste ju få pengar till sina pensioner och fet-löner.