Jooo det kan det, det sprider sig som en skogseld. Läste bara till "Putin Är Bra!" <b>Tycker detta låter som en ganska logisk anledning till att 90% av muslimska familjer har mer än 4 barn. Hehe kanske överdrev, vad vet jag. Iaf mitt intryck av dom är att dom ofta är väldigt stora familjer, har ingen bättre förklaring än det, dom är ju ofta starkt religiösa så att det är en religiös anledning är också ganska troligt. Hehe, du har ju rätt i allt du säger, men det vet ju alla redan, den förklaringen är ju den mest logiska. Men konspirations teorier tror aldrig någon på, så fort någon säger "det är en konspiration" så är den personen helt plötsligt galen. Bara en tanke... Menar inte att detta skulle vara en konspiration där alla muslimer går omkring och tänker "nu ska vi utvandra o ta över något random land" som ingen känner till, bara att det är en möjlighet, anledningen är att jag hörde det från en som bott där i typ 20 år, sedan han föddes, that is. Dom slutar väl inte föda barn bara för att dom kommer hit. Såg någon som skrev på detta forum att endast 1/3 nya invånare i sverige är "svenska", inte säkert att detta stämmer, låter ganska orimligt, ännu en tanke bara.Detta kan inte hända i Sverige !?
Skulle inte förvåna mig om nån tokig muslim kvinna får spelet och vill hedra sina systrar här i Sverige.
Stenhård koll på dessa muslimer som bara andas ett gillande av det som sker i Ryssland.
Jag kanske tolkas som mörkerman i dessa avseende Men dom är sannslösa fundelmentalister.
Dom är den Stora Satan. Vänd det mot dem och kom inte med nått djä.. bull om att det handlar om Palestina.
Det är inte bara så ,det ligger mycket djupare, dom vill att Europa mfl kontinenter skall bli tallibanrike,
dom pallar inte för kvinnans frigörelse !
Tycker att Frankrike gjorde en bra sak när dom förbjöd "huckle" i skolan.Vi skall införa samma regler !
Putin Är Bra !
Vad skall han göra. Hörde på idiotiska påstående från idiotska krönikörer här i Sverige.
Såna idioter har Vi på våra redaktioner.Deras analys är inte mer värda än mina fisar.
Det som retar mig till förbannelse är dessa unga mediafolk som inte kan sin historia och inte
har den minsta förmåga till analys och korrekt skrivande.
Lever man i ett öppet samhälle så kan sånt här hända.Vi skall bevara det öppna samhället och
ta striden, detta skulle när som helst även kunna hända i Sverige även om Göran Persson var en
djävul på att "stängsla" in Sverige. Det stora felet verkar vara att den rysska millitären inte isolerade
skolan radie 1 km. För mycket irrelevanta händelser.
Det kunde inte Putin styra. Han kan styra att millitären blir mer utbildad på hur det ser ut i det sociala livet.
Millitärer i USA Ryssland mfl. lever i en annan värld än Vi sk. normala medborgare.
Tycker inte att du skall tveka/skygga för en diskussion med muslimerna.
I all denna tragegi så har det det goda med sig att Vi vet vem som är den Stora Satan !
Attackera dom hela tiden Ni representerar Den Stora Satan.
Ni mördar barn. !
Låt dom inte komma undan med "bullshit"
Som min kära Nostradamus skriver. "Två stora ledare sig sammanslår (Putin/Kerr)och går emot Österns folk"
Trodde att han menade Kina , men nu förstår jag att han menade islam och mellanöstern.
Ang Nostradamus 2000 så skriver han bla. "Vid seklers skifte,en skräckens kung nedstiger från himmeln"
Tycker nu att det stämmer med 9/11 iofs 2001 men han såg kanske inte exakt.
Om han redan på 1500 talet såg en Boeing 747 flyga in i Twin Tower så köper jag det.
Trodde det skulle handla om kärnvapen , läs Er Nostradamus så blir Ni uppdaterade på vad som är på "G"
Nu har det hänt något ! ,någon som man kan få ifatt på skall hängas. Just nu är det Putin.
Hur primitiva är Vi inte , Någon skall hängas för detta skyldig/ej skyldig spelar ingen roll, den primitiva
människan och de flesta skall alltid hitta "skepgoths" ahh Putin eller kanske Göran Persson bara Vi
hittar nån att skylla på. Faen va primitiva Vi är Gooo Putin !Sv: Detta kan inte hända i Sverige !?
"dom vill att Europa mfl kontinenter skall bli tallibanrike"
Hörde detta av min barberare här om veckan oxå, han är invandrare från irak eller nåt, men han är kristen. Han menade att anledningen till att muslimer skaffar så många barn är att dom försöker "ta över" det landet dom flyttar till, omvända det. Tycker detta låter som en ganska logisk anledning till att 90% av muslimska familjer har mer än 4 barn. Hehe kanske överdrev, vad vet jag. Iaf mitt intryck av dom är att dom ofta är väldigt stora familjer, har ingen bättre förklaring än det, dom är ju ofta starkt religiösa så att det är en religiös anledning är också ganska troligt.
Har ingen känsla för hur stor mognaden är på detta forum, men bespara er kommentarer som "rasist", jag är skeptiker och realist.Sv: Detta kan inte hända i Sverige !?
</b>
Det kan inte vara den naturliga förklaringen att de kommer från ett fattigare land där barnen hjälper och
försörjer sina föräldrar när de blir äldre?
Sedan tror jag inte direkt att preventivmedel är sådär jättevanligt i fattiga förtryckande områden, men
visst,man kan säkerligen få det till en konspirationsteori där fundamentalistiska muslimer intar europa
genom att föröka sig...Sv: Detta kan inte hända i Sverige !?