Det har ju under senare tid uppstått en hel del olika köp & sälj sajter. Vi har en site Http:/www.ruffelochbag.se. Vi säljer begagnde bilar. Rekommenderas. tja, jag har använt http://huuto.net och har inte stött på några större problem, fast den hjälper antagligen inte dej speciellt mycket.. Jag har hittat en ny köp&säljsajt. Vad jag menar är köp&säljsajter där man kan annonsera om det mesta. Så jag menar inte sajter med bara bilar eller datorer. Ni vet väl vad en köp&säljsajt är? SvenPon din sida ,länk, funkar inte , dessutom är det ett riktigt dåligt namn. Tja IDG har en egen gratis Testade IDG's sida och är helt klart besviken... verkar som om den är öppen för sql-injection, åtminstone kan de inte hantera annonser med ett " i. Plus att om man inte hade loggat in och redan skrivit sin annons, så när man sedan loggade in så var blev annonsen blank. Tack för den televerket.Köp & Sälj hit och dit!
Tyvärr så finns det en massa oseriösa men även en hel del bra!
Det hade varit kul om ni visste om några sajter som är seriöst bra. Några tips på några sajter man skall akta sig för? Jag hade gärna gjort en sammanställning på alla svenska sajter bra och dåliga!
Skriv gärna några sajttips på bra och dåliga sajter med kommentarer. Sv: Köp & Sälj hit och dit!
Din fråga är NAIV ! Vakna :-oSv: Köp & Sälj hit och dit!
men som sagt, frågan är rätt naiv..Sv: Köp & Sälj hit och dit!
www.pryljakt.se
Fördelar: enkel navigering , snygg layout. Gratis annonsering.
Nackdelar: har inte hittat några än, men eftersom den är ny kommer det säkert några!
Helhetsintryck: 1-5 så får den en 4:a. Om än ny så gillar jag layouten och att det är gratis. Bara det
håller i sig med att det är gratis att annonsera!
blocket.se
Fördelar: enkel layout
Den har man ju sett ganska mycket genom årenSv: Köp & Sälj hit och dit!
Simon: finska sajter menade jag inte heller.
magnat: pryljakt.se har jag inte sett innan , men den verkar ju seriöse och bra precis som du beskrev den. gratis är ju oftast bra. blocket.se lite tråkig och dyr men de äger ju nästan Sverige.
koll.se = verkar som om alla vill vara med och äga Sverige?! Om det hade varit gratis att annonsera hade den nog fått mitt intresse!
Vad finns det för fler köp&säljsajter som är värda att nämna?Sv: Köp & Sälj hit och dit!
www.idg.se/kopochsalj
Mest elektronik men men den är gratis :)Sv: Köp & Sälj hit och dit!
Nä, den sidan kändes det som om dom inte hade lagt ner så mycket tid på tyvärr. Fast å andra sidan återspeglar den kanske företaget i helhet ;-)