Jag har en kompis som åker till Kina vecka 45. Jag var i Beijing 1998(ok, kan ha ändrats lite tills nu) och priserna var helt otroligt låga på allt... speciellt om man vågade köpa grejer på (svarta) marknader. Man prutar på allt... försäljarna förväntar sig det... och är man bra på att pruta så kan man köpa grejer till otroligt låga priser jämfört med i Sverige. Så det finns billiga Macintoshar också? Ungefär hur stor är prisskillnaden? Tveksam om priset är bättre på importerade prylar. Var själv i Shanghai våren 2003. Kikade på mobiltelefoner men de var minst lika dyra som här, (vet dock inte om de hade samma system). Däremot inhemskt producerade produkter kan man få rysligt billigt. Pruta hör tydligen till men inte på alla ställen. Hittar man däremot vaniga PC delar som tillverkas där borde man kunna få dem till mycket fördelaktiga priser. Köpa datorprodukter i Kina
Jag hade tänkt beställa en bärbar Macintosh via honom, men nu är min enkla fråga: finns det någon som vet hur billigt det är i Kina? Hur mycket man får pröjsa för exempelvis en Mac?Sv: Köpa datorprodukter i Kina
Sv: Köpa datorprodukter i Kina
Tror du man kan få en ny G5:a, bärbar, för under 10.000?Sv: Köpa datorprodukter i Kina