Finns det intresse att anmäla ett PelleSoft Team ? Kan tänkas vara, men man får väl hoppas att de har löst alla problem så att vi inte sitter i samma sits som i somnars. Fotboll är mer roligare men men kanske, är inte så sport intresserad Oki med Pelles tillstånd anmäler jag ett lag med namn PelleSoft där Vi tillsammans tar råd och dåd Hmm kan gissa men som sagt är inte alls bra på hockey (gillar mer fotboll) mmm jag är bra ibland alltså :) Ni som är unga ! Ni skall lägga ett öra till oss som är litre äldre.Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Själv är jag inte uppdaterad på alla nya stjärnor i ishockey,men kunskapen finns därute.Sv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
//Anna-KarinSv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Sv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Jag anmäler mig härmed som Cotch. Jag böjer mig för om jag blir nedröstad. MIF är laget.
Tänker inte anmäla eget lag, jag är för dålig på alla nya stjärnor.
Mina söner är experter, så jag tar råd från dom.
Sven Tumba , "Epa" Johansson Rolle Stoltz,brandmannen från Södertälje i mål finns ju inte längre :-)
Cazz du som är kalenderbitare vad hette brandmannen som stod i mål för landslaget på 50 talet ?Sv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Mitt svar: Thord Flodqvist
Om det är fel så gör det ingetSv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Kanske skulle göra en Veckans Tips Speciallare med bara smeknamn :)
Fast jag var rätt säker på att det var han.Sv: Aftonbladets DreamTeam Ishockey
Det är så man får utveckling.
Dyker upp två killar "hit med väskan".
Skall Vi ha det så ! , sanning , det är invandrareungdomar som har sånna fasoner. !
Sanningen skall fram och det strider inte mot en socialdemokratisk uppfattning.