Det var bland det bästa Jag nånnsin hört. Måste också konstatera att Maud tillsammans med Folkpartiet vill att Vi skall gå med i NATO Det är så djä... barnsligt att tro att dom 4 kan hålla sams. Lustigt, av det jag har hört så var det bara lite rappakalja om solidaritet och mer pengar dit och dit, inget konkret och inget för att främja de som faktiskt är landets framtid...Talet till Riksdagens öppnande !
Göran Persson är en statsman av kaliber.
Skulle vara intressant att hörae "fnissfittan" Maud i samma situation !
För att inte nämna moderaten som jag glömt namnet på. Usch Usch !Sv: Talet till Riksdagens öppnande !
Vi Socialdemkrater vill inte detta och kommer att kämpa för Sveriges oberoende. !
Moderaterna nämner jag inte ,för dom tror redan att Vi är med. Dom läcker som "bär" till NATO
Minns när Bildht stod hos USA och "läckte" som ett "bär" UbåtsIncidenterna. Palme "luggade" honom ,med all rätt.
Just i den stunden tyckte Bildht att han hade större lojalitet mot USA än Sverige mmm ! mmm!
För helvete tänk Efter ! var ligger lojaliteterna . I Sverige eller i en ex. djä.. Bush administration.
Det gäller att hålla "rumpan styv" som bla. Palme insåg.Sv: Talet till Riksdagens öppnande !
Ser ju som en "såpa" från "Farmen" eller "Robinson"Sv: Talet till Riksdagens öppnande !
Talet kändes som en omarbetad version av vilket Palme-tal som helst...