Hej En mobiltelefon med kalender, MP3-spelare och SD-kortplats. Har inte testat någon telefon med MP3-spelare själv, men det verkar smidigt om man får "3 enheter i en". Hade köpt en iPod Mini (ska snart göra det faktiskt)... den rymmer 4gb vilket i snitt ger 1000 låtar .. en iPod 20 ger 5000 och en 40 get 10000... .sällan du skulle "behöva" ha mer än 1000 låtar inne samtidigt. Av 1000 låter kommer du ha mycket som bara ligger och samlar "damm" juh. iPod Mini väger också bara 105g vilket är 50g mindre än iPod20 och 100g mindr eän iPod40 Jag har en Sony Ericsson K700 och den fungerar väldigt bra. Kalendern är utmärkt och lika så MP3-spelaren. Det enda problemet är att minnet bara är på 41MB och det är inte utbyggbart. Så jag antar att den inte är ett alternativ för dig. > sällan du skulle "behöva" ha mer än 1000 låtar inne samtidigt. Hej Hej Återkom gärna med en kort utvärdering om hur du trivs med din iPod. Är själv ganska sugen...Ipod eller Handdator eller vad
Jag har funderat på att köpa en Ipod(40). Jag har tidigare haft en pocketpc för att ha kalender mm i.
Finns det ingen bra grej på marknaden i dag som kan kombinera båda bra. Som e liten och snabb. Men den ska helst vara bra på båda sakerna.
Mvh
JonberSv: Ipod eller Handdator eller vad
/JohanSv: Ipod eller Handdator eller vad
De flesta armbandsur väger mer än 100g =)
Min åskit - från en snart ny ägare till en iPod mini =)Sv: Ipod eller Handdator eller vad
Annars har du Nokia 6230 som är tämligen lik K700, plus att den har plats för minneskort. Vill man lägga ner lite mer pengar så är Sony Ericsson P800, P900, P910 och S700 också bra val. Av dom så skulle jag nog själv välja en S700 som är mer som en mobil än en handdator.
ThomasSv: Ipod eller Handdator eller vad
Vi har väl lite olika behov. Mina 20 GB är nästan fyllda. Så snart börjar det bli dags att skaffa en ny mp3-spelare med kanske 40 eller 60 så det räcker ett tag till. Jag kör hela skivsamlingen på random, så det är inget som ligger och samlar damm. Lite då och då kommer man på att man vill höra en viss låt eller spela den för någon. Då är det väldigt skönt att alltid ha allt med sig.
Att hålla på och byta och lägga in lite i taget är inte min stil. Jag vet inte i förväg vad jag kommer att vilja lyssna på för musik.Sv: Ipod eller Handdator eller vad
Tack för era åsikter.
Jag är med sån som vill ha massa musik med sig för att kunna lyssna på vad jag vill när jag vill typ :)
Tyvär hittar man inga bra telefoner som har så pass mycket "minne" i sig, visst ett stort SD kort eller liknade men då blir man ju ruinerad.
Ska kolla vad Palm, ipac och qtec kan erbjuda med.
JonberSv: Ipod eller Handdator eller vad
Ja nu blev det en Ipod 40.
Lika bra det :-)
Billigt med csn kort.
//
jonberSv: Ipod eller Handdator eller vad