Råkade komma till att titta på Discovery om denna händelse. OKi Jag har tänkt ett steg till. Näää det är inte rimligt att man kan planera något sådant. Missade början av den dokumentären... så svaret kanske sändes redan då. Sven: Jag har också sett den där dokumentären... De hade bara ett bevis för att han skulle vara fyll och det var vid obduktionen. Enligt en hel hög med insatta personer så kunde inte en person som var så berusad ens köra lite rakt, samma sak med att stå/gå och liknande. De prövade det genom att hälla i en person en himla massa alkohol så att den personen var lika berusad som föraren. Han kunde inte ta sig till bilen själv, än mindre köra utan att köra på ett antal bilar i en simulator. De har dessutom övervakningsband som visar att föraren betedde sig fullt normalt.Dianas tragiska dödsolycka !
Klart om han kommer där på fyllan i 140 och det ligger en slö Fiat i vägen så gör han en undangir.
Nu kommer den stora frågan ? Dom har aldrig hittat den Fiat som var i vägen.
Den är bevisad med färgavskrap
Ser framför mig en långsam Fiat som skiftar fil.
Att han sedan på fyllan körde in i kolonnerna när han undangirade är en annan sak.
Kom väldigt lägligt för det Brittiska kungahuset. !
Kolla Danskarna nu . Han får väl vara bög om han vill !
Sven Stright
Edit: Nu blev det så igen . Jag skrev först och sedan , javisst faen jag skall rikta brevet också :-))
Bryr mig inte , inte mitt fel denna gång . Mystiskt !Sv: Dianas tragiska dödsolycka !
Dels tog dom en annan väg än den närmaste,alltså måste Vi ha två Fiater i beredskap.
Du kan aldrig garantera att det skulle bli dödsolycka genom att en Fiat skiftar fil.
Fiatens förare var förmodligen också berusad så han/hon har inte märkt något LOL.
Har jobbat i Paris så jag vet vilken moral som råder alkohol/bilkörning.Sv: Dianas tragiska dödsolycka !
Men... kan det inte ha vart så att dom redan vid parkeringen, därifrån dom hoppade in i bilen för att ta sig hemåt, körde in i en liten Fiat som stog stilla? Eller att dom tidigare i sin färd innan tunneln, touchade en fiat?Sv: Dianas tragiska dödsolycka !
Så...Fylla?