Jag brukar skriva i Aktie-SM Forum med samma signatur och samma tonläge som jag har här. Jag vet hur du är och du säger vad du tycker. "Tro att det är ett allvarligt fel på psyket på den yngre generationen." "Tro att det är ett allvarligt fel på psyket på den yngre generationen. " Ja, så sa ju redan de gamla grekerna... Och sett ur deras synvinkel tillhör SvenPon den yngre generationen.Jag håller på att garva läppen av mig !
Nu har det blivit så här LOL
"Du är spärrad från forumet. "
Jag har skrivit om MAXIM och ARTI. Jag bryr mig inte.
Men, folk tror att det är så enkelt att nu skall jag anmäla honom så är/blir Vi av med den "bölden". ;-)
Faen folk tål inte hårda ord det skall vara "lullelulle" hela tiden och det verkar var allvarligare om man
skriver det eller säger rakt i ansiktet. Ni är så känsliga, det är synd om Er unga som inte tål ett hårt ord.
Tro att det är ett allvarligt fel på psyket på den yngre generationen.
Därför älskar jag att kolla Farmen och Robinson. Helt sannslöst hur dom yngre reagerar i olika situtioner.
Om någon skulle skriva här i Forumet "Sven du är en djä.. skitstövel" "Du skriver strunt" "Du är ett djä.. chipps"
Inte bryr jag mig om det. Det får man räkna med om man sticker ut .
Oki Budskapet är "Bli inte blödig och fjantig" gör inte bort dig ! med sånt trams !Sv: Jag håller på att garva läppen av mig !
Det respekterar jag men ibland måste ta på sig silkevantar ibland och välja sina ord.
Jag bryr mig faktist inte om du skriver något hårda ord om mig (Inte för att du har gjort det heller).
Vissa personer kanske tar illa vid när du använder dina ord och det hoppas jag att du förstår att ibland är det inte så bra att säga vad man tycker till en person (Lita på mig, har sagt det några gånger till lärar och det var inte populärt av vissa men en del tog åt sig och gjorde något positivt av det).
Fast som sagt ibland är det bra att tänka till.
Ex man kan använda samma tonart om man vet att personen tål det men att använda grova tonart till unga är inte alls bra eftersom det kan ge personen dålig självförtroende.
Men jag får erkänna att ibland kör du med för finna ord så jag fattar nada :)Sv: Jag håller på att garva läppen av mig !
Tycker det handlar om vett och ettikett, oavsett ålder. Speciellt i skrift som media då det tenderar att spåra ur efter som man inte kan se personens kroppsspråk mm.
Anser jag.
/Sv: Jag håller på att garva läppen av mig !
Heh, ja det där har man ju aldrig hört förut,
"Hå hå ja ja, det var bättre förr. Ja se dagens ungdom, ock ock ock" ;-)Sv: Jag håller på att garva läppen av mig !