Efter en del slit så är den på väg att blir klar, 99% klar. bra grej. Upptäckte dock att om man befinner sig på någon av sidorna under info och klickar på info kommer man till Z kategorin. kan man logga ut? Tack, ska kolla upp det. Tabellerna som listar upp information om en viss filändelse känns lite rörig. Hmm det där med meny vet jag och ska se om Henkoz kan hjälpa mig. Nu har det lagt in lite mer efter önskemål. Försökte lägga in ett filformat, men det ville sig inte. Hmm ska kolla in det där och återkomma BRA! Tja visst man kan ta det avancerad men undrar vad man har för nytta av det :) Jag saknar två, visserligen rätt udda (men det är väl till dessaNy version av FilFormat
Man kan gå efter bokstavsordning eller söka.
Bli medlem och själva lägga in filformat eller tipsa mig.
http://www.cazz.se/filformat
Man kan också få reda på data direkt via adressen
ex MP3
http://www.cazz.se/filformat/filformat.asp?format=Mp3
Jag hoppas att denna är bättre en den förra.
Skriv gärna kommenter för som jag skrev, den har en del barnsjukdomar.
Man kan exempel inte ta bort sina inlägg men det kommer.
Därimåt kan man lägga in, redigera.
Man kan även redigera sina personuppgifter.Sv: Ny version av FilFormat
Sv: Ny version av FilFormat
Tja du loggar ut när du stänger ner fönstret, kan tänka mig lägga in en knapp för det annarsSv: Ny version av FilFormat
"Risk för virus: Vet ej", så flyttas "ej" ner en rad.... tog några sekunder för mig att förstå varför det stog ett "ej" mitt i allt.
Allt till höger om det man har muspekaren över i menyn flyttar sig några pixlar till höger. Försök få en fast bredd på alla alternativ.Sv: Ny version av FilFormat
Det andra såg jag faktist inte och det sak fixas.
Innan hade jag allt under varandra men det blev så tomt till höger samt att sidan blev mycket längre.
Men men det ska fixas.
Tack för att du tittade på den och kommenterade.
Jag hoppas att du tycker det är lite intressant i alla fall :)Sv: Ny version av FilFormat
Fortfarande har jag inte fått ordning på menyn men det kommer.
Vad tycker ni annars?Sv: Ny version av FilFormat
I övrigt, bra grej!Sv: Ny version av FilFormat
<b>Edit:</b>
Var jag såg så är det inget fel, Jag undrar om du tryckte på "Ny filformat" knappen som finns längst ner.
Sen är det bara att skriva in ett filformat och klicka på spara knappenSv: Ny version av FilFormat
Tänk om du nu kunde bygga ut den så att man kunde addera länkar som beskriver formatet på detaljnivå.Sv: Ny version av FilFormat
Det den är tänkt är att om man har en fil och inte vet vad det är eller vilket program man öppnar den med så ska man kunna söka efter den.Sv: Ny version av FilFormat
som man behöver en sån här sida?) ljudformat, nämligen:
.flac = Free Lossless Audio Codec
sv.wikipedia.org/wiki/FLAC
och
.mpc = musepac
www.svartling.hopto.org/openwiki/ow.asp?MPC
ChristerGbg