I kväll skulle jag köpa lite snus. Det var kallt och rått och jag satte mig i bilen för att backa ut på gatan. Under backningen tittade jag åt vänster och höger - men glömde titta rakt bakåt. Tjoff sa det och jag tryckte in grannens mazda zx7:a in i deras rabatt. ojoj Pelle... det var inte bra. Hade det inte varit billigare att greppa en pava rött och knatat över och hälsat på? Billigare- definitivt. Har självrisk på 6000 kr så det är inte alls kul. Nä, jag pratade inte i mobiltelefonen. Jag backade ut från min tomt helt enkelt och han hade parkerat precis utanför så det sa bara smack i mörkret.. Suck...ny typ av "hälsa på grannarna"
Kuligt å gå in till dom och säga hej, jag är er nya granne och har precis kvaddat er bil. Så, 16 år tog det för att krocka - undrar om jag är aldeles för disträ, två olyckor på 4 dagar..Sv: ny typ av "hälsa på grannarna"
Hoppas bilarna inte blev allt för skrynkliga. :S
...och jag hoppas även att du inte samtidigt satt och pratade i mobiltelefonen...
//syftar på tidigare tråd om Bilkörning och Mobiltelefon ;)Sv: ny typ av "hälsa på grannarna"
//Anna-KarinSv: ny typ av "hälsa på grannarna"