Har fått lite problem med Firefox när jag ska använda Gmail. Eftersom det är det första problemet jag har fått med Firefox, har jag blivit lite ställd. har inget tips att ge, mer än att jag kör Gmail & Pellesoft enbart via FF och jag har inte haft probem med någon av siterna. Gmail har så här långt varit betydligt bättre än Hotmail, det enda mindre bra jag har upptäckt är om man skall skicka mail till ett flertal av sina kontakter(kan bero på att jag inte har hittat rätt iofs). Tänkte bara säga att det nu har löst sig, utan att jag har den blekaste aning om vad som var fel. Jag har haft andra problem med datorn, och gjorde en systemåterställning till för två dagar sen, och nu funkar det... skumt?Firefox vs GMail
Jag fick GMail från Simon Dahlbacka här på forumet (tack igen, =) ).
Jag loggade in med Firefox, och fyllde i "Remember me for 2 weeks", loggade in och kollade lite. Det gick bra, och likaså nästa gång. Men så dyker det upp en grej från antiviruskollen, som säger att en grej i cookie-mappen kan vara nån massmail-mojäng.
Jag kopplade inte det just då, utan tog helt sonika bort cookie-filen.
Nästa gång kom naturligtvis inte gmail ihåg mig. Ok, tänkte jag, "men det är ju bara att logga in igen". Det skumma är att jag hamnar på en sida, där det står "Loading...", och det kommer upp en ruta "The file /gmail[...] cannot be found. Please [...]".
Testar jag i IE fungerar det bra, förutom att samma antivirusgrej kommer upp (som jag inte brytt mig om då alltså).
I Firefox har jag via cookie-manager tagit bort alla referenser till gmail och google, men det verkar ändå inte funka. Någon som har något tips?Sv: Firefox vs GMail
Sv: Firefox vs GMail