Ett stort grattis Sven, du passerade idag 25.000 besök på pellesoft. Det är så hedervärt att jag måste helt enkelt ge dig något pris. Ett köpass in i forumet? En alldeles egen hörna på Pellesoft... En bok om ödmjukhet? ;) Eller varför inte ett presentkort på systemet det går att handla för över hela landet och du får billig frakt :P Jag vet faktist inte. >Carl Bildts självbiografi :) Fan Sven, kan inte jag få bjuda dig på en runda på Haninge GK om det är fint väder? Givetvis bjuder vi med två frivilliga pellesoftare som också spelar golf så vi blir en 4-boll.. Det vore väl trevligt - eller? Säg till vilken dag och tid det är så man hinner fly fältet. VAd är det för fel på den gamla klychan Moderatbandy. Frisk luft, motion, skogsvandrare, och bär/svamp plockare. Det måsdte i alla fall ses som en sport för mångsysslare. Tacka vet jag MiniGolf i så fall :) Eller sovrumsgolf... Fast där är det klubban som skall i hålet medan bollarna stannar utanför... Sovrumsgolf blir ju billigare för Pelle också, eftersom att det var han som skulle bjuda på hela kalaset.Svenpon är överlägset värst!!!....
Vad tycker ni andra att han skall få för denna prestigefyllda bragd?Sv: Svenpon är totalt värst!!!....
Skämt åsido... Sven har säkert ett behov av att byta ut tangentbordet, säkert sönderhackat efter alla dessa besök. Eller en mjukare hårdvara eller hårdare mjukvara? Ett lexikon? En politiker?
/JockeSv: Svenpon är totalt värst!!!....
typ 'SvenPons värsta..' ?
;)Sv: Svenpon är totalt värst!!!....
Sv: Svenpon är totalt värst!!!....
Vet inte såå mycket om den gamle mannen men har han fått ett livstids BM.
Han gilla ju programmering och elektronik så kanske något program eller verktyg att ha att köra med.
Kanske någon modul att styra saker med hjälp av datorn :)Sv: Svenpon är totalt värst!!!....
Visste inte att han var skrivkunnig ;-)
Tack Pelle men använd gärna pengarna till något bra på din site.
Att det blir så många beror på att jag har ovanan att stänga ner
inloggningen direkt efter jag kollat och läst.
Siter mycket framför datorn pensionär som jag är.
Lunastorm är så tråkigt så det blir mest denna site ;-)Sv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Sv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Hör man Fooooreeee vrålas i skogarna så är det SvenPon och Pelle som är ute och leker primitiva jordbrukare ;-) Sv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Keep´n swinging!Sv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Synd att man bor en bit ifrån annars hade väll Bowling varit intressantSv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Sv: Svenpon är överlägset värst!!!....
Och SvenPon var ju lite emot att Pelle skulle lägga ut nå pengar...
Spikat!
*hoppas jag inte glömde nå faktorer?*