Är det nån svensk kanal som sänder debatten mellan Bush och Kerry ikväll? Eller går det att se den på internet nånstans? Tycker Kerry plockade hem en hel del goda poäng. Det blev aldrig av att jag såg debatten. Går den att se nu i efterhand på nått sätt? <b>Det blev aldrig av att jag såg debatten. Går den att se nu i efterhand på nått sätt?</b> Ang. knarknissen fd alkoholnissen Bush. Ok det är bra at du rest dig MEN ! <b>Ang. knarknissen fd alkoholnissen Bush. Ok det är bra at du rest dig MEN ! </b> "Synd för din del att det fortfarande ser mörkt ut för Kerry, även om han "vann" debatten." Enligt Dick Erixons lilla kollekt av statistik såg det ut såhär:Bush vs Kerry
ThomasSv: Bush vs Kerry
Tex. Det första dom intog och skyddade i Bagdad var oljeministeriet.
Kärnforskningslabratorier och andra förstörelsevapeninstitut brydde dom sig inte om.
Signalen blir att det är oljan vi är ute efter. Saddam försökte/planerade att mörda Bush senior.
Grabben vill hämnas och gå efter sin pappas fiende.
Dvs helt personliga skäl som inte hade relevans för USA:s säkerhet.
"Douu forr inte rorra min familj ,jaa kummer efter di"
Maffia metoder typ Gudfadern.Sv: Bush vs Kerry
ThomasSv: Bush vs Kerry
Ja. http://www.c-span.org/ kan du se den på. Sv: Bush vs Kerry
<b>"Douu sager till mee "Ja forr inte rorra din familj då kummer du efter mee
duu sager att jaeg ska inte hota din pappa och dou ska ta min olja"</b>
Jag sager at dig ,"djä... vitskalle ja skall köra uup min kuuk i dit busharsel."Sv: Bush vs Kerry
Lika sorglig som vanligt?
Synd för din del att det fortfarande ser mörkt ut för Kerry, även om han "vann" debatten.Sv: Bush vs Kerry
Vad menar du med citattecken runt ordet vann? Anser du inte att han gjorde det? Bush stakade sig, upprepade sig och tog inte många retoriska poänger. Bara ett ständigt malande om "man kan inte ändra åsikt hela tiden när man leder ett land". Det är ju detta som är det största problemet med Bush; han vägrar byta åsikt hur fel han än har...det visar inte på starkt ledarskap, bara dumdristighet...Sv: Bush vs Kerry
Vem gjorde bäst ifrån sig? ...... Bush 37% .....Kerry 53%
Vem var mest trovärdig? ......... Bush 50% .....Kerry 45%
Vem var mest tilltalande? ........ Bush 48% .....Kerry 41%
Vem var tuff nog för jobbet?..... Bush 54% .....Kerry 37%
Hämtat från olika amerikanska undersökningar efter debatten. http://www.erixon.com/
Säger kanske en del?
Och varför byta åsikt hela tiden? - Ser hellre en ledare som vet var han står än
en som ständigt bytar åsikt om allt.