Inget illa menat, men på första sidan: "Veckans fråga: Tycker du att nya pellsoft är bättre eller sämre?". Lurk, Det jag menar är att man kan inte svara Ja eller Nej på en fråga där man får två påståenden. Ah.. hör fösöker man ta pause från en kansprojekt o läsa på forumet så läser man fel ovan på allt ;) När jag läste ditt inlägg igen så var det juh hur tydligt som helst ;)Veckans fråga
Det är en fråga jag inte kan svara varken ja eller nej på :)
Man förstår vad du menar Pelle. Tyckte bara det var så roligt :DSv: Veckans fråga
Menar du att ditt svar skulle ligga mitt mellan Ja och Nej? Eller menar du att du inte har kunnat forma dig en uppfattning ännu? Kanske är det så att du menar att det kanske skulle kunna missuppfattas vad pelle syftar på att sidan skulle vara bättre eller sämre jämfört med (eftersom det i frågan är underförstått att han syftar på gamla pellesoft) ?
Du kanske tycker Pelles fråga är underlig, men inte underligare än ditt inlägg ;) Bättre att komma med konstruktivkritik så pelle evt kan ändra på saker.Sv: Veckans fråga
"Ska du svänga höger eller vänster?"
"Ja" (?).
Så för er som inte förstod mitt inlägg, så är det svarsalternativen jag syftade på.
Borde bytas ut mot: "Mycket bättre, bättre, sämre, mycket sämre" eller liknande.Sv: Veckans fråga