Satt just med ComHem. De har fixat så att man ska slippa logga in till internet, och sen dess har allt strulat. Har absolut ingen upload. Kan pinga skiten, men inte ansluta med fjärranslutning. Och man blir dessutom bortkopplad från deras DHCP-server med jämna mellanrum, och då kommer man inte in på ett tag. Då säger han att jag ska felsöka min dator om det är fel, när det är fel på deras inställningar som vanligt. Jag har haft Bostream i ungefär tre år och jag måste säga att de har varit nere, som jag har märkt det, kanske tre dagar och aldrig några problem...Mer konkurrens tack
Tidigare hade jag deras 2Mbit och ingenting fungerade. Det skulle felsökas hela tiden, och bara på min dator. Efter 6 j-a månader lyckades de konstatera att de hade 4 felaktiga inställningar i deras server + att nätverkskortet jag hade inte var kompatibelt med deras nät, vilket de fortfarande inte har gått ut med.
Det skulle behövas betydligt fler bredbandsbolag snabbt, så att sådana bolag snabbt försvinner från marknaden. Det värsta är väl att de flesta bolag är väl likadana :(Sv: Mer konkurrens tack
Plus att man fick en fast ip-adress och det är inte fy skam... nu har det ju iofs blivit uppköpta av BBB men än så länge verkar det positivt (ska få dubbel hastighet till samma kostnad)