Hej! Troligtvis Sveriges riksdag...? Det ankommer inte på ett lands ledare att lägga sig i vad andra länder väljer i "kan han personligen tycka att knark borde ges till småbarn" Just det så är det nog ! ;-)Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
En stilla undran...
Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
"- Hade jag suttit på Sveavägen 68 (socialdemokraternas partihögkvarter) hade jag naturligtvis uttryckt en viss sorg över att det parti vi samarbetar med, demokraterna, inte vann. Nu sitter jag i Rosenbad och är statsminister och vi ska samarbeta med USA. Då är det inte min sak att värdera deras val..."
Socialdemokraterna och deras åsikter är väl valda av svenska folket till att styra Sverige, hur kommer det sig då att socialdemokraternas och Sveriges ledare inte uttrycker vad partiet som är valt känner? Vad och vems åsikter ska statsministern då uttrycka, företagens, moderaternas, kungens?
...//KrisSv: Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
På samma sätt så kan han personligen tycka att knark borde ges till småbarn, men ändå inte säga det i riksdagen eftersom han ska representera sitt parti.Sv: Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
demokratiska val.Det skulle vara en diplomatisk fadäs om han gjorde bort sig
och hade åsikter om ett annat lands ledare.Vem som än vinner så måste Vi ha
goda relationer med den valda presidenten.Sv: Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
jag visste att det var något lurt med den där Persson..
fan ta han , langa knark till ungar..
:PSv: Persson säger i en artikel i DN om valet i USA:
Tycker att den första skribenten:s inlägg verkar djä.. korkat.
Får Ni inte lära Er något i Statskunskap nuförtiden ?