Glad att Hovrätten insåg sanningen.Dessa djä.. "frimicklare" Tänk vad fint, att du berättar detta, för oss här på PelleSoft. Kunde inte utläsa om du var sarkastisk eller Ej. Men! det skiter jag i. "Look at the bright side" Det enklaste sätt att känna igen dessa djä.. "Frimicklare" är att dom är elaka mot djur. Det intresanta är väl inte om du gjorde rätt? Jag vill veta hur flugan kom in mellan fönstren. Mellan fönstrena så hade väl inte flugan någon chans att över leva. Men det hade den när du släppte ut den. Dock fanns det kanske bättre alternativ om man tänker på att flugan skulle överleva, men det är en annan sak. <b>Gjorde Jag Rätt ???</b> Sådana här händelseförlopp går jag alltid och funderar på, det är inte nyttigt kan jag tala om man kan bli helt kuku! tänk om det är så då? Sluta nu, få inte igång mig igen, min mamma är gammal och trött och jag tror inte hon orkar ta i med hårdhandskarna på samma sätt längre!Helge Fossmo !?
Babyface liderlig djä.. typ som gömmer sig bakom en sk. Gudstro.
Vi hade en sån hemma i Trelleborg , bonde. Det var den elakaste djä. bonde på hela Söderslätt
Han satte på sina döttrar och behandlade sina djur så det var inte troligt,att det fanns
sådana djä.. Han var högsta hönset i den lokala Jehovas Vittne sekten på min hemort.
Dom kallade det för "Elim" ,min oborstade far sa"En liter i månaden" (motbokstiden)
Min mor var lite så där åt det hållet,så hon tog med mig på ett sånt möte när hon hade
personlig kris(som jag förstått efteråt).Den djä.. grisen stod där och åbäckade sig,
fast jag visste (jag var ~11 år) hur han var hemma,jag var i hans ladugård många gånger och
gick i skola med en av hans döttrar. Fy Faen.......................Sv: Helge Fossmo !?
Nyttigt för oss "datanödar", att få ta del av lite av den "verklighet",
som omger oss.
Blanda gärna upp detta med lite "blommor", som du plockat upp
längs vägen också.
Det mår vi nog alla bra av, tror...
ChristerGbg Sv: Helge Fossmo !?
Skrvklåda är till för, som Pelle mycket klokt skrivit , allt annat än just datorer.
Take it or live it , there is a world out there.Sv: Helge Fossmo !?
Skall förära mitt lilla barbarn Samuel en gåva på han 1 års dag i morgon.
Det finns tusen blommor längs den väg jag vandrat, jag har varit frisk hela mitt vuxna liv(65)
Jag har träffat 90 % Goda människor,resten med Helge Fossmo i spetsen kan "Go to hell"Sv: Helge Fossmo !?
Idag hade det kommit in en fluga mellan våra dubbelfönster i köket.
Jag gjorde mig besvär att skilja fönstren och släppa ut flugan.
Han/Hon flög ut i höstkylan. Gjorde Jag Rätt ???Sv: Helge Fossmo !?
Sv: Helge Fossmo !?
ThomasSv: Helge Fossmo !?
det kan vi inte svara på än...
för att återknyta till din kaos tråd..
tänk om flugan flög iväg och blev uppäten av en fågel
fågeln blev mätt och behövde därför inte äta en mask som råkade ligga på en gräsmatta bredvid ditt hus.
masken (som nu inte blivit uppäten pga att fågeln åt flugan istället) fick ett antal barn nästa vår.
ett av maskbarnen (som bara finns tack vare att flugan släppts ut) blev senare uppäten av en igelkotte.
en liten flicka i grannhuset fick då se igelkotten sitta och mumsa på masken och stannadetill för att titta på den mumsande igelkotten i några minuter.
dagen efter berättade den lilla flickan för sin kompis Berit om den mumsande igeklotten.
Berit blev så inspirerad att hon senare gick hem och ritade en igelkotte på ett papper.
efter några veckor stoppade Berits mamma ner pappret i en låda och ställde in lådan på vinden.
50 år senare hittar Berits barnbarn Hubert den lilla lådan med pappret på vinden.
hubert kollar på teckningen av igelkotten i ca 30 sekunder.
lite senare samma dag åker Hubert hem..nu 30 sekunder senare än om han aldrig hittat teckningen
på vägen hem råkar hubert körapå och invalidisera en liten pojke som hoppade fram bakom en bil.
den lilla pojken blev rullstolsbunden och träffade därför aldrig Frida som han skulle träffat 15 år senare på krogen... om han nu inte blivit påkörd av Hubert.
Frida som 15 år senare inte träffade den lilla pojken träffade istället Kalle..
tillsammans fick Frida och Kalle en liten son , som 30 år senare skulle bli känd som en av världens värsta massmördare...
....
så se nu vad du kanske ställt till med sven!!
och det var bara händelseförloppet från ETT av maskbarnen under en period av 95 år..
ps.
när ni läst det här så har jag för all framtid påverkat hur era liv kommer att se ut.
allt ni gör kommer att vara lite lite lite lite lite lite lite annorlunda än om ni inte läst den här texten.
(ni har ju iaf spenderat några sekunder med att läsa det här)
och den lilla lilla påverkan räcker för att när ni råkar göra frugan med barn så är det en annan liten sperm som kommer först istället för den som skulle vunnit annars..
så alla barn ni får i framtiden kommer vara dom dom är pga att ni läste den här texten i gång i november 2004...
så för att quota Sven...
Sug på den! ;)
//RogerSv: Helge Fossmo !?
Ungefär som när jag fick för mig att världen existerade i mitt huvud och att ingenting fanns förutom mina tankar, det höll på att driva mig till vansinne tills min mamma skällde ut mig för mitt ynkande så jag kom på andra tankar!Sv: Helge Fossmo !?
tänk om du är gud och har fantiseratihop allt det här för att inte bli galen av tristess ?
tänk om jag bara är en liten signal från ditt undermedvetna som försöker få dig att vakna upp ur din fantasi?
vem har rätt ? , du? jag? mamma? är mamma kanske bara en annan del av ditt undermedvetna som vill att du ska fortsätta att fantisera för att själv få fortsätta finnas i ditt huvud?
jaja... jag tror att jag finns iaf :P
//RogerSv: Helge Fossmo !?
;-)