Är det fler än jag som tycker att Pellesoft borde ha en datingservice? Hehe, det finns ju nästan 10% tjejer här, så det är väl bara att fatta pennan och skriva till dom ;-) 65 årig alkoholiserad sängrökare söker bekantskap med yngre dataintresserad dam. En gammal jobbarkompis satte in denna i en tidning(kanske inte exakt ord för ord): haha.. jo.. den var bra.. man jag håller med, se till att dra igång datinghörnan pelle.. Dating-service?
<info> 24-årig VB-programmerare söker kvinna som parsar XML utan problem och som har huvudet på skaft när det gäller SQL för lite "interface" i verkligheten..</info>
Hehehe... ;)Sv: Dating-service?
Via medlemmar/sök medlemmar kan du välja ut massa olika kriterier.Sv: Dating-service?
Svar till Vi två i CyberrymdenSv: Dating-service?
<info>Utvecklare söker ung, otroligt snygg och rik flicka för samkväm. Finns ej otroligt snygga tjejer så duger det bra med normalt utseende och skulle det vara så att du ej är otroligt rik så går det bra med att du kan försörja dig själv. I avsaknad av ungdom så kan allt under pensionärsstrecket fungera. Har du ej normalt utseende eller pengar så kan även det fungera. Nöjer mig med vem som helst så länge du är av kvinnligt kön, även pensionärer...
Svar till: Desperat</info>
Iofs på skoj, men ganska kul att läsa den i tidningen.Sv: Dating-service?
Jag kan redan se framför mig
<code>
Dator 7 månader söker mus,
Mattan bör ej vara för lurvig, modellen passar nämnligen den slätare varianten.
Svaranden bör ej vara äldre än 12-15 månader och klara att ta emot stora saker, (typ MSSQL, VS.Net Etc)
Svar till: Du 6 Jag blir en Laptop
</code>
Där du Pelle, har du nåt att suga på ;-)