Kunde inte sluta leka lite så jag gjorde denne för att visa Pelle. Ser ut som de flesta porrsidor jag aldrig besökt.;-) Fel Fel . SvenPon: Jag tycker det var snyggt...sen att jag hatar allt som har med jul att göra är ju en annan sak :-( <b>> Ser ut som de flesta porrsidor jag aldrig besökt.;-) Fel Fel . </b> Om man aldrig har besökt en porrsida hur vet man då hur den ser ut? Cazz: Den såg riktigt trevlig ut; kanske lite justeringar på färgerna så texten syns lite bättre där uppe bara :) Jo om du menar loggan så blev det så eftersom det är ca den storleken som Pelle har nu och det ska vara så lika som möjligt men om det är ok med Pelle så kan man göra undertexten i loggan lite större. Vill inte vara elak men färgern avar för skrikiga och jag hoppas inte att vi se den designen på pellesoft över julhelgerna för då lä jag inte besöka *rysa* =)Jul hos Pellesoft
http://www.cazz.se/blandat/julps.jpg (Kan ta en stund att ladda om du har seg anslutning)
Jag undrar vad ni tycker om den???Sv: Jul hos Pellesoft
Pelle har en mjuk sandliknade färg som ögat tycker om. BRASv:Jul hos Pellesoft
Jaså det tycker du.
Som sagt detta är bara ett kul förslag man kan ha fram till Jul/NyårSv: Jul hos Pellesoft
Sv:Jul hos Pellesoft
Och problemet med det är..?? ;)Sv: Jul hos Pellesoft
//Anna-Karin,
med allt för mycke pocent innan för västen. *hick*Sv: Jul hos Pellesoft
Sv:Jul hos Pellesoft
Sv: Jul hos Pellesoft