Har ju Skype men ingen att testa imot (Var länge sen jag använde Skype) Visst... jag har Skype... och använder det när jag pratar med släkten och kompisar hemma i Sverige. Funkar fint... speciellt om man använder sig av ett headset då ljudkvaliteten blir nästan bättre än vanlig telefon. Finns väl på datorn, dock inte installerat. Känner inget direkt behov av det då jag har vanlig ip-telefoni som jag kan använda i så fall. Carsten jag är intresserad att prova,skall inhandla HeadSet så får Vi höra !Några fler som har Skype?
Några här som har det???Sv: Några fler som har Skype?
Sv: Några fler som har Skype?
Sv:Några fler som har Skype?
Det gäller att ligga på framkant med ny teknik.
Helt övertygad om att detta blir morgondagens telefoni.
Spelar på aktier och det finns ett bolag i Sverige som är duktiga Trio men
deras aktier ligger bara och fladdrar "up and down" kring samma värde.
En annan teknologi som Vi i Sverige är duktiga på är "flata skärmar" MultiQ heter det Svenska bolget.
Vi är duktiga på BioTeknik , man ser så många djä.. nissar här som älskar att "kacka i eget bo"
Vi har flera framkantsbolag i Sverige. Samtidigt blir jag sur att se och höra att våra ungdomar
är dåliga i mattematik. Det är flummskolan från 60 - 70 talet som slår genom.
Nu har Ni barn som Ni bara "gullar" med , "Matte är inte så viktigt mitt lilla barn, se på mig"
FyFaen !
Ni ungdommar 20 - som läser detta lös alla Carstens problem felfritt så är Ni på rätt väg.
http://www.cazz.se/blandat/jul2/
Vi är BRA ! men Vi är så djä.. bortskämda.