Fae.. Vi har tusentals roliga hjärnor därute. Har du tittat på detta SvenPon, över 25.000 rim + man har en tävling och man kan vinna en platt TV skärm Lämna packet, här får du ett racket. Jooo Carsten , men här gäller det att vara orginel komma med hyffsat nytt. Rolig kan jag åxå vara men visa är slag under bältet så det är nog inte bra att skriva det :) <b>Rolig kan jag åxå vara men visa är slag under bältet så det är nog inte bra att skriva det :)</b> <b> Jag har köpt en motorsåg till min vän Norrmannen</b> Hej kära vän i från väst - Cugarina skulle ge bort en pallkudde i chatten nyss, då blev det: <b>Ang Cou:s pallkudde snabbt och direkt från tjejerna i roddlanslaget.</b>Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Jag börjar fråga och Ni spånar.
Jag har köpt ett nytt tennisrack till Gurli. Jag spånade så här.
"Träna hem och sova så kanske du blir en ny Navatrilova"
Du skall skriva <b> Jag har köpt (något) till (......)</b> . Sen spånar Vi
"Nou känner jag att det roliga börjar komma"Sv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
http://www.rimstugan.seSv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
;-)Sv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Nu är det (platt skärm) som gäller,dvs vara nyskapande följa med vad som händer
Och Vara Lite Smårolig ! Trach har visat vägen.Sv:Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Sv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Kom igen , har man sagt A får man säga ÖSv:Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Sv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
nu får du här nåt som är bäst
Med denna blir jobbet en lek -
mot en "en" eller stor jäkla ek
Och till och med stark som en hästSv: Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
Då juletid stundar för dörren,
en klapp du till sommaren får.
Då sedan du denna skall öppna,
du längtar bra gärna till vår.
Att vrida och vända på pallen,
så hård och så elak där bak.
Nu får du nåt mysigt till skarven,
som trivs allra bäst med sin sak. Sv:Julklappsrim !!! Nu samlar Vi hela sverige Kom Igen !
När jag i OS rodde , skulle jag önskat att Vi hade denna k....
I mitt nästa liv tror jag att jag vill bli damcykelsadel eller pallkudde hos en gooo kvinna. ;-)